|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Tror du at ditt barn kan mobbe? | |||
| Ja |
|
129 | 92,14% |
| Nei |
|
11 | 7,86% |
| Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Leser
|
Sv: Tror du barna dine kan mobbe?
Klart at det er mobbing hvis det gjentar seg. Jeg kan ikke skjønne at det ikke skulle være det?
Alle kan ikke bli mobbere like lett, men all historie viser at det er mulig at "helt vanlige" folk kan gjøre grusomme ting mot andre mennesker hvis de blir definert som "de andre" inne hodene deres.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Tror du barna dine kan mobbe?
Jeg vet masse om dette, him. Det er sjokkerenende saker. Jeg mener likevel at ikke alle ender opp med å gjøre skade på andre, selv under ekstreme omstendigheter. Historien viser også at det finnes folk som heller dør selv enn å skade andre.
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du barna dine kan mobbe?Hvis skolen forteller om en konkret hendelse som barnet mitt har vært med på, eller at barnet mitt konsekvent nekter andre å bli med i leken, tror jeg selvsagt på det skolen sier. Finnes det noen som likevel pleier å stå på sitt? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|