|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?
Jeg er kjønnsdelt oppdratt på gård, der jeg lærte "inne-jobber" og broren min "ute-jobber". Så jeg har aldri kjørt traktor, for det var for gutter da jeg var lita. Når jeg ble så gammel at jeg så forskjellene og sa til faren min at jeg ville kjøre traktor, så fikk jeg beskjed om at det var bare å gå ut og gjøre det. Jeg var ikke tøff nok til å tørre det på egenhånd. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?
Jeg vokste også opp på 70 tallet (-69 modell), og det er litt interessant å lese det du skriver, pluss at jeg blir litt nysgjerrig på hvordan ting hadde vært om jeg hadde brødre.
|
|
|
#3 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Feminin, tøff, snill, og utpreget handy storesøster og altmuligkvinne. Jeg fleiper med det meste, også kjønn, grupperinger og kjønnsroller, men har helt klare grenser for når spøken slutter og alvoret begynner. Og dette med Sist redigert av Madicken : 15-05-13 kl 07:04. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva slags kvinne eller mann er du?Til tross for at jeg ikke fant Biltematråden det grann provoserende, så vil jeg absolutt si at jeg ikke er så veldig 'kvinnelig'. Jeg er først og fremst meg. Knytter meg mest til menn, med vennskap. Dør også litt inni meg hvis det er sånne mammagreier.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|