|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Sender man barna i toget uansett? | |||
Ja, det er en plikt å gå i toget. Ingen unnskyldning. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 15,52% |
Man bør gå om man ikke har veldig gode grunner til å la være (som jeg vil utdype i tråden) |
46 | 39,66% |
Nei, selvfølgelig er det lov å droppe toget, det er et fritt land |
52 | 44,83% |
Couldn't care less. |
0 | 0% |
Deltakere: 116. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?Tja, Zoë, det er vel bare å innse at det finnes de av oss som ikke har det samme nasjonalromantiske synet? Og som ikke lar seg sjokkere over at det finnes sånne som deg som mener det er en plikt, men lett lar seg irritere over den "går det virkelig an å være så usolidariske"-greia du holder på med nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?Ja altså, jeg synes faktisk det er trist og leit å se unger i toget som overhodet ikke koser seg på turen i 17. mai-toget. Det kan jo ikke akkurat bli noen gode minner ut av sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: 17. mai - sender man unger i tog selv om de ikke vil?
Jeg er skuffende lite nasjonalromantisk.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
Eller kanskje dette gjenspeiler at mange av ungene går selv om det er frivillig, fordi de - som du sier - synes det er morsomt.
![]() |
#5 |
By the Sea
|
Jeg opplever at det er nettopp slik det forholder seg for de aller fleste i barneskolealder. Og poenget må jo nesten være at det skal være en fin opplevelse - om vi alle bare gruer oss og klistrer på oss falske 17. mai-smil, så er det på tide å avskaffe hele greia.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|