Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor hater "mannen i gata" barnevernet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 08:10   #1
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor hater "mannen i gata" BV?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

(...) lager av og til hjemmesider der de lager hatlister over alle fagfolk de har møtt på sin vei, (inklusive sekretærer på advokatkontorer hvor en involvert advokat har jobbet og sånn).

Svigermor er oppført på en av listene som ligger på nett. Hun var ikke engang fagperson, hun var beredskapsmor og tok seg av barnet til noen som ble utredet av barnevernet. Når man mener at det fryktelig dårlig gjort å stille opp som beredskapshjem for barnet deres, viser man vel hvor mye man har skjønt.

For en del år siden satt jeg som politisk representant i ungdomsrådet i kommunen. Et av tiltakene ungdommene ønsket seg, og fikk gjennomført, var at representanter fra barnevernet i kommunen kom på besøk på ungdomsskolene og fortalte om hva de gjorde. Det synes jeg var et flott initiativ, og jeg tror det gjorde barnevernet mindre skummelt for mange.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.