|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skjer det?
Jo kanskje ...
|
|
|
#282 |
|
flisespikker
|
Det er det lov til å mene. Og det er lov til å spørre om ting som man føler misnøye og/eller undring i forhold til.
|
|
|
#285 |
|
Tante Sofie
|
Det var akkurat den undringen jeg ble sittende igjen med i går! |
|
|
|
|
|
#286 |
|
På vei
Ja, jeg syns tråden var veldig oppklarende. Jeg er forsåvidt litt skuffet, men et hakk klokere. Det er vel livets lodd. |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hvor skjer det?Veldig mange av de dere savner av dem som var på MM er veldig lite aktive overalt på FP. Noen har nettopp fått baby og har knappes tid til å være innom her, andre har fått ny jobb som gjør at de bruker mye tid der og ikke her, mens andre har fått vårsyken og/eller er nettlei. Jeg savner dem, jeg også, og skulle ønske de brukte mer tid på FP. For at de er noen store ressurspersoner er det ingen tvil om.
|
|
|
#288 |
|
By the Sea
|
Sv: Hvor skjer det?Her sitter jeg og er litt overveldet og lattermild av "private salonger" og konspirasjonsteorier og "VM" ( var det det det het?)
|
|
|
#289 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Den skjønte jeg ikke. Har du private samtaler på det åpne forumet der du er så anonym som mulig?
|
|
|
#290 |
|
Viser tenner
|
Høyreklikk på nicket, velg egenskap og så ser du hvilket nummer i "innmeldingsrekken" du/den du lurer på har.
|
|
|
#291 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Æsj. Har vært på jobb.. gått glipp av alt.
Må si jeg syntes det er litt vittig at du spekulerer. |
|
|
|
|
|
#292 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Eller så kan du bare holde musa over nicket eller avataren så ser du medlemsnummeret på den grå linjen nederst på skjermen. |
|
|
|
|
|
#294 |
|
|
Fælt så koffert Liven var i disse dager, da ... Tror jeg må ringe din mann, og be ham om å slite deg ut litt. Di vårkåte høne du er deg!
|
|
|
#295 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
|
|
|
#296 |
|
flisespikker
|
Jeg skjønner faktisk det.
"Barnslig" var ditt eget ord.
Jeg hører hva du sier, om jeg ikke akkurat er enig. (Blant annet er jeg ikke helt med på å legge "skylden" for at det genereres spekulasjoner så veldig mange steder enn på dem som faktisk lager og sprer spekulasjonene. Særlig siden det er ganske unødvendig å spekulere, siden spørsmål omkring privatsalongen alltid, det jeg har fått med meg, har blitt skikkelig og ærlig besvart. Hvis man lurer, kan man med andre ord bare spørre.)
|
|
|
#297 |
|
© All rights reserved
|
Ringe han? Tror du ikke han har fått det med seg? Han jobber med saken, med denne damen har mye å gå på. |
|
|
|
|
|
#298 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvor skjer det?Nå har jeg ikke lest halve diskusjonen en gang, men jeg synes det virker som om enkelte kanskje involverer seg litt mer i forumverden enn det som sunt er. Enten de kjeder seg fordi det skjer lite her, føler seg trakassert av andre brukere eller føler at det er ubehagelig med lukkede fora de selv ikke er med i. Trives man ikke på et forum, burde man kanskje vurdere å finne noe annet å bruke tid og krefter på? Juhu, det er vår, og det finnes en verden der ute!
|
|
|
#299 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Det virker likevel som om det er disse som også er mest aktive ute i det åpne forumet, så jeg tror ikke det er noe stort problem at det private forumet "spiser" av aktiviteten sånn ellers.
|
|
|
#300 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Hvor skjer det?Skilpadda: Hvorfor kan dere ikke bare lage et notat i forumet da?? Så er det ikke noe problem for noen?? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|