Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 16:37   #281
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skjer det?

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Har dere aldri opplevd følelsen når man plutselig oppdager at de "kule jentene" har en egen klubb for spesielt inviterte - og man IKKE er invitert ?

Jo kanskje ...

I sjetteklasse.

Gammel 02-05-07, 18:08   #282
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

Det stemmer nok. På den andre siden eksisterer det ikke lukkede subforum på det andre stedet (så vidt jeg vet) og skille mellom brukerne, som gir grobunn til misnøye og undring. Jeg syns faktisk det er mer skvært slik det foregår der, selv om jeg kan være uenig i ting der også.

Det er det lov til å mene. Og det er lov til å spørre om ting som man føler misnøye og/eller undring i forhold til.

Jeg skjønner at det virker merkelig og kanskje urovekkende å plutselig oppdage at det finnes et lukket underforum her, som man ikke kjente til fra før. Men det har kommet ganske grundige og ærlige svar i løpet av tråden når det gjelder hva gruppen går ut på og hva som foregår (og ikke foregår) der. Og det stemmer, som Tinetoff sier, at det neppe hadde blitt et FP uten privatsalongen (eller i alle fall ville FP blitt en del annerledes). Ting har blitt til etter hvert, det var omstendighetene rundt opprettelsen som gjorde at det ble slik det er nå.

Gammel 02-05-07, 18:52   #283
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Du får starte opp en diskusjon som fenger. Det må være noe som provoserer.

Det har jeg da gjort?!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:00   #284
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Det har jeg da gjort?!

Ja, kjempeflink har du vært. Lurer du fremdeles på hvor det skjer?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:08   #285
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg kjenner meg ikke igjen i følelsen av å være iakttatt eller ekskludert, men gjenkjenner igjen undringen fra kvelder med laber aktivitet - er det virkelig stille her, eller er alle andre andre steder? Men jeg vet jo at det ikke er på M2 det skjer ihvertfall. Og antar at aktiviteten i hovedforumet er nokså proporsjonal med hele forumet. Men som sagt er det jo en viss usikkerhet i å ikke vite. Og den er kanskje ikke alle like komfortabel med.

Det var akkurat den undringen jeg ble sittende igjen med i går!
En hel dag på forum, jeg skulle boltre meg, skulle jeg.
Etter en del surfing rundt konkluderte jeg med at det eneste som er igjen av Mim (for å ta et eksempel) er matoppskrifter.

Det er vel det som er en del av kjernen her, at de som "drev" MM på NM er de samme som ble med på oppstarten av FP.

Denne tråden ble jo veldig oppklarende, egentlig.
Det er de mest aktive som er i det lukkede forumet, og det synes jeg personlig er realt nok.

Er man nysgjerrig på hvem som er der er jo musepekeren nøkkelen til å få stillet nysgjerrigheten.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:16   #286
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Det er vel det som er en del av kjernen her, at de som "drev" MM på NM er de samme som ble med på oppstarten av FP.

Denne tråden ble jo veldig oppklarende, egentlig.
Det er de mest aktive som er i det lukkede forumet, og det synes jeg personlig er realt nok.

Ja, jeg syns tråden var veldig oppklarende. Jeg er forsåvidt litt skuffet, men et hakk klokere. Det er vel livets lodd.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 19:35   #287
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig mange av de dere savner av dem som var på MM er veldig lite aktive overalt på FP. Noen har nettopp fått baby og har knappes tid til å være innom her, andre har fått ny jobb som gjør at de bruker mye tid der og ikke her, mens andre har fått vårsyken og/eller er nettlei. Jeg savner dem, jeg også, og skulle ønske de brukte mer tid på FP. For at de er noen store ressurspersoner er det ingen tvil om.

Gammel 02-05-07, 19:56   #288
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her sitter jeg og er litt overveldet og lattermild av "private salonger" og konspirasjonsteorier og "VM" ( var det det det het?)

Alt jeg ikke vet! Jeg surrer rundt litt på NM og litt her, skriver noen innlegg og får noen svar - og så får jeg ikke med meg NOE om all denne spennende underground aktiviteten!

Hva gikk rabalderet på NM ut på, forresten?

Når det gjelder egne rom for spesialt utvalgte, får jeg assosiasjoner til VIP-lounger på flyplasser og nattklubber, losjeklubber, herreklubber og desslike.
Og da må jeg bare le - for jeg er prinsipielt imot klubb-i-klubben og lignende.

Lukkede fora for mennesker med spesielle problemer er jeg veldig for - det har jo en åpenbar hensikt.

Men ellers..? Nei takk!

Jeg har også behov for private samtaler - men jeg har det på åpne fora, jeg - for jeg er veldig opptatt av å være så anonym som mulig. Tror verken svigerinner eller naboen ville kjent meg igjen her inne.

Jeg trives vel best der det er flest mulig brukere - jo flere mennesker, jo større sjans for ulike og interessante svar!

Gammel 02-05-07, 20:31   #289
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er man nysgjerrig på hvem som er der er jo musepekeren nøkkelen til å få stillet nysgjerrigheten.

Hvordan gjør man det med musa?

:hilsen undrende 3 barnsmor:

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har også behov for private samtaler - men jeg har det på åpne fora, jeg - for jeg er veldig opptatt av å være så anonym som mulig. Tror verken svigerinner eller naboen ville kjent meg igjen her inne.

Den skjønte jeg ikke. Har du private samtaler på det åpne forumet der du er så anonym som mulig?

Jeg synes det er fint å kunne være veldig privat der jeg slipper å være anonym. Så kan jeg være litt mindre privat der det ikke er så farlig.

Gammel 02-05-07, 20:34   #290
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Høyreklikk på nicket, velg egenskap og så ser du hvilket nummer i "innmeldingsrekken" du/den du lurer på har.

Regner med at du er i "varmen" som aktiv på MM ...

Gammel 02-05-07, 20:36   #291
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men hadde det vært bedre om den stengte delen ikke var en del av FP?
Om vi kalte oss noe annet og var medlemmer her i tillegg?

Eller er det det at det finnes lukkede grupper generelt på nett som virker urettferdig og konspirerende?

Æsj. Har vært på jobb.. gått glipp av alt.

Hele "feilen" er de dårlige forsøkene på hemligholding, og at det faktisk foregår her på FP, et sted jeg trodde alle var på lik linje. MM gjengen virket som en voksen og skvær gjeng så ble ganske overrasket da jeg fant ut at det var "ugler i mosen".

Problemet er at man ikke blir opplyst, men heller må plukke opp småsignaler om at det er noe man ikke skal vite osv. :bonk:
Som fler sier før her. Følelsen av å ikke VITE og litt av å bli "lurt". Sånn er det mange som har oppfattet det.

Jeg VET jeg er en av de som har sagt mye personlig her, og det står jeg helt for. Men det blir litt "rart" nå når jeg vet deler av forumet kun deler med hverandre. For DET er forskjellen på denne "gruppen" og andre grupper. ALLE er registert her på FP.

Det er nok lett å se på det som "de inkluderte" gjør hvis man er inkludert, nettopp fordi da slipper man lure. Det er lett å bli paranoid på nett, og det er det som skjer når "deler" av et forum holder seg for seg selv.
Jeg kan i allefall si for meg selv at jeg ikke gidder å dele "private" ting når jeg vet at deler av forumet kun deler med hverandre.... mens jeg deler med alle. Barnslig kanskje, men det føles bare feil og rart å vite at "de andre" kan snakke om meg, men jeg ikke om de. Vi er på samme sted på forskjellige premisser rett og slett.
Leser her nå at sånt ikke forekommer pga regler, men det kan vi jo ikke ane når vi knapt får vite at VM eksisterer.

Folk får ha grupper hvor de vil for min del, men hold det unna forumet.
Man bør skille mellom "offentlige" plasser der alle får delta på lik linje og private småklubber. Alt annet virker bare uproft og genererer spekulasjoner så lenge det ikke er FULL åpenhet så folk får velge om de vil delta eller ikke.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det lukkede forumet brukes ikke, og jeg gjentar IKKE!, til å diskutere folk som ikke er medlemmer og ikke kan forsvare seg. Men det aner meg at andre lukkede steder kanskje kan ha andre prinsipper?

Må si jeg syntes det er litt vittig at du spekulerer. Velkommen til alle "utelukkede FP'ere sin verden" lissom.

"Lissom-klubben" kan vel regnes som en ren parodi. Er ikke noe "urent" som foregår der, mer at vi ler ganske godt av det vi har oppfattet som "hemlighetskremmeri".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:38   #292
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Høyreklikk på nicket, velg egenskap og så ser du hvilket nummer i "innmeldingsrekken" du/den du lurer på har.

Eller så kan du bare holde musa over nicket eller avataren så ser du medlemsnummeret på den grå linjen nederst på skjermen.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:48   #293
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg tror jeg sender deg en PM med "bruksanvisningen". Jeg blir så flau av å dele slikt med alle.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 20:59   #294
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg tror jeg sender deg en PM med "bruksanvisningen". Jeg blir så flau av å dele slikt med alle.

Fælt så koffert Liven var i disse dager, da ... Tror jeg må ringe din mann, og be ham om å slite deg ut litt. Di vårkåte høne du er deg!

Gammel 02-05-07, 21:01   #295
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Fælt så koffert Liven var i disse dager, da ... Tror jeg må ringe din mann, og be ham om å slite deg ut litt. Di vårkåte høne du er deg!

Gammel 02-05-07, 21:06   #296
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Det er nok lett å se på det som "de inkluderte" gjør hvis man er inkludert, nettopp fordi da slipper man lure. Det er lett å bli paranoid på nett, og det er det som skjer når "deler" av et forum holder seg for seg selv.

Jeg skjønner faktisk det.

Men både Tinetoff og andre har gjort sitt beste i denne tråden (og andre tråder tidligere) for å svare på spørsmål og forklare så ærlig som mulig, nettopp for at "man" skal slippe å lure så veldig. Privatsalongen er ikke et sted for å spekulere om resten av forumet eller å snakke om brukere som ikke er der inne, det fungerer i mye større grad som en ganske selvstendig enhet (og den eksisterte da også før FP, selv om det ikke var helt nøyaktig de samme medlemmene da). Jeg forstår at de som ikke har kjent til salongen synes det føles merkelig og kanskje ekkelt å få vite om den, men når vi nå har sagt ganske mange ganger (og du har i alle fall vært med på diskusjonen før, og er godt informert, vel?), så synes jeg det er unødvendig å fortsette å antyde eller spekulere i at "de andre kan snakke om meg" og hva det nå er alt sammen.

Jeg kan i allefall si for meg selv at jeg ikke gidder å dele "private" ting når jeg vet at deler av forumet kun deler med hverandre.... mens jeg deler med alle. Barnslig kanskje, men det føles bare feil og rart å vite at "de andre" kan snakke om meg, men jeg ikke om de. Vi er på samme sted på forskjellige premisser rett og slett.

"Barnslig" var ditt eget ord. Jeg forstår fremdeles ikke helt tankegangen. Jeg har venner her inne som jeg har kjent i mange år og venner jeg traff på NM og har blitt nære venner med, jeg snakker ofte med dem både på mail og telefon og i RL, og vi deler masse med hverandre som vi ikke deler med dere andre her inne. Og jeg mener å ha fått med meg at ganske mange andre FP-er omgås hverandre og "snakker" sammen utenom de åpne foraene her. Jeg ser faktisk ikke den veldig store prinsipielle forskjellen mellom å snakke sammen på et privat underforum, på PM, på en egen mailingliste eller for den del på den lokale puben.

Jeg prøver ikke å gjøre meg dum her, altså. Jg skjønner - som sagt - at en del reagerer på å få vite om privatsalongen, når de ikke har visst om den før. Men gitt at man vet om salongen, og vet hva den er til og hvordan den fungerer, så skjønner jeg ikke helt hvorfor det at den finnes gjør at man får mindre lyst til å "være privat" her enn før.

Folk får ha grupper hvor de vil for min del, men hold det unna forumet.
Man bør skille mellom "offentlige" plasser der alle får delta på lik linje og private småklubber. Alt annet virker bare uproft og genererer spekulasjoner så lenge det ikke er FULL åpenhet så folk får velge om de vil delta eller ikke.

Jeg hører hva du sier, om jeg ikke akkurat er enig. (Blant annet er jeg ikke helt med på å legge "skylden" for at det genereres spekulasjoner så veldig mange steder enn på dem som faktisk lager og sprer spekulasjonene. Særlig siden det er ganske unødvendig å spekulere, siden spørsmål omkring privatsalongen alltid, det jeg har fått med meg, har blitt skikkelig og ærlig besvart. Hvis man lurer, kan man med andre ord bare spørre.)

Gammel 02-05-07, 21:35   #297
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ringe han? Tror du ikke han har fått det med seg? Han jobber med saken, med denne damen har mye å gå på.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-07, 21:44   #298
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg ikke lest halve diskusjonen en gang, men jeg synes det virker som om enkelte kanskje involverer seg litt mer i forumverden enn det som sunt er. Enten de kjeder seg fordi det skjer lite her, føler seg trakassert av andre brukere eller føler at det er ubehagelig med lukkede fora de selv ikke er med i. Trives man ikke på et forum, burde man kanskje vurdere å finne noe annet å bruke tid og krefter på? Juhu, det er vår, og det finnes en verden der ute!

Gammel 02-05-07, 21:47   #299
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det virker likevel som om det er disse som også er mest aktive ute i det åpne forumet, så jeg tror ikke det er noe stort problem at det private forumet "spiser" av aktiviteten sånn ellers.

Gammel 02-05-07, 21:47   #300
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skilpadda: Hvorfor kan dere ikke bare lage et notat i forumet da?? Så er det ikke noe problem for noen??

Ser jo at du sier at dere har oppklart mye i DENNE diskusjonen. Flott det, men hvorfor ikke gjøre det FØR? Hadde dette blitt sagt og gjort før så hadde vel ingen sagt noe.

Jeg har ikke vært med på diskusjonen før nei. Og jeg syntes det blir rart å si at "jammen NÅ har jeg sagt det, så da er det ok da?".

Jeg er uansett uenig i prinsippet å drive et forum og blande det private inn. Selvfølgelig har man rett til dette som "eier", men det betyr også at man må regne med at det spekuleres så lenge det ikke ligger noen kunngjøring.

Men dere kan ha deres "klubb", så får jeg ha min og alle er glade.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.