Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor skjer det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-07, 16:37   #1
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor skjer det?

Til dere som synes dette er et kjempebra forum:

Hvor er de interessante diskusjonene egentlig?

Jeg har fri i dag, er småforkjølet, slapp og kjei. Tenkte at jeg kunne ta igjen alt det "tapte" i forumverden i dag, siden det ellers er lite tid til den slags "unyttige" sysler.

Jeg har hele tiden trodd at jeg syntes FP var et knallbra forum, men følelsen jeg sitter igjen med etter å ha surret litt rundt her i dag er at det er da svært lite fart og fruktbare diskusjoner?

"Hva gjør du 1 mai?" og "Hva er det til middag i dag?" er greit nok det, men det blir litt tamt og dødt med bare slik skravling, liksom ...
Eller er det noe jeg ikke har oppdaget?

Kanskje jeg bare er litt gretten og storforlangende siden laber form gjør at jeg er en smule tiltaksløs?!

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no