Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Gelénegler i Oslo - hvor?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-13, 13:13   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Negledama mi sier at det ikke stemmer at gele er mer naturlig enn akryl. Begge deler er akrylprodukter

Da vil jeg gjette på at det er forskjeller også innen gel. Den gelen jeg snakker om er 100 % organisk og veldig langt unna akryl som produkt.

Annen gel kan jeg derimot ikke uttale meg om.

Gammel 07-08-13, 13:33   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Den gelen jeg snakker om er 100 % organisk og veldig langt unna akryl som produkt.

Kan du utdype dette?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-13, 13:54   #3
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Kan du utdype dette?

Det jeg vet er at det er helt fritt for MMA og EMA, parabener, eftalater, formaldehyd etc. Så vidt jeg vet er det også testet i bauger og kanter, og sies å være nær 100 % allergifritt.

Jeg husker slett ikke alle detaljer, jeg jobber jo ikke med dette selv heller, men har fått en hel del forklart av hun som steller neglene mine, som også etterhvert har blitt en venninne. Utover det skal jeg selvsagt ikke uttale meg skråsikkert, men jeg har forstått at dette er et mye mer naturlig og miljøvennlig alternativ enn mang annen neglbehandling og produkter.

Mer info er om mulig å finne på www.biosculpture.com (de norske sidene er under oppdatering).

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.