|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
En som trener
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Jeg liker veldig godt Lakkbar-drop-in stedene i Sandvika og Storo, altså, jeg liker at det er lavterskel og de er flinke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trøtt
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Men gjør de gel-negler? ELler bare sånn gel-lakk? Jeg gikk litt lei av negler som stadig knakk i ferien så jeg støpte like godt fullt sett på hendene....
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Søk opp de som driver med Bio Sculpture Gel i nærheten av deg; veldig bra produkter med gel og av de designerene jeg har vært borti (om enn på Sørlandet), har det vært helt topp til nå. Jeg går etterhvert fast hos ei, på 3. året.
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Disse driver bl.a med Bio Sculpture i Oslo: http://www.blizpabislett.com/
|
|
|
#7 |
|
lettere utlada
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Du milde! Jeg leste gelésnegler og fatta ikke bæret.... det verste er at selv etter at jeg forsto hva det gjaldt så fortsatte jeg å lese snegler!
|
|
|
#8 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?
Nei nei nei, akryl og gel er to veldig forskjellige ting. Det ene (akryl) langt mer kunstig enn det andre. Bio Sculpture er organisk og både mer skånsomt for egne negler samt at det føles og ser langt mer naturlig ut. På noen sitter det dog ikke like godt som akryl, men det må man jo nesten bare finne ut av. Jeg kan ikke ha akryl og bruker bare gel. Forsterker mine egne negler med en slags permanent gel og lakk, forlenger ikke. Det holder veldig godt og neglene blir ikke stein harde og "falske".
|
|
|
#9 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Negledama mi sier at det ikke stemmer at gele er mer naturlig enn akryl. Begge deler er akrylprodukter |
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Da vil jeg gjette på at det er forskjeller også innen gel. Den gelen jeg snakker om er 100 % organisk og veldig langt unna akryl som produkt.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Det jeg vet er at det er helt fritt for MMA og EMA, parabener, eftalater, formaldehyd etc. Så vidt jeg vet er det også testet i bauger og kanter, og sies å være nær 100 % allergifritt.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Jeg leste de sidene, og endel andre sider om gelnegler, men den sier egentlig ingenting om innholdet. Monomer og polymer kan jo være av veldig mange ulike ting, egentlig, selv om jeg forstår at det som regel brukes om plastprodukter.
|
|
|
#14 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Jeg ble så nysgjerrig at jeg måtte lese litt jeg og, fordi jeg hadde lyst til å svare at akryl jo også er et 100% organisk produkt - kjemisk.
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Gelénegler i Oslo - hvor?Jeg skal søren meg spørre mer konkret om innhold i akkurat Bio Sculpture når jeg skal ned der til uken igjen.
|
![]() |
|
|