|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Aap-navere igjenHusk å søke om rentefritak hos lånekassa på grunn av AAP, IzziCreo. Det kan kun gjøres i ettertid, men det hjelper jo litt likevel.
|
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aap-navere igjen
Hmm...hva mener du her?
|
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Aap-navere igjenMen jeg undres, unge som aldri har vært i jobb, men som får AAP på grunn av sykdom kan da umulig få så mye stønad at det vil lønne seg å ikke jobbe? Ikke bli frisk. Jeg tenker da enslige unge uten barn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Aap-navere igjenMinstesatsen er rundt 650 kr pr dag, det utbetales for 5 dager pr. uke. Hvis de er i tiltak (ikke behandling) får de også dekt reise til og fra tiltaket. Vet ikke hvor høy lønn som er vanlig for de som er nye (og gjerne uten utdannelse). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
17 åringen min som sluttet videregående pga mobbing fikk 220 kroner dagen, pluss reise. Han jobbet da 7,5 timer pr dag. Og var overlykkelig over å få normal lønn da tiltaket var ferdig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Da var det ikke aap, men individstønad vil jeg tro. |
|