|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Livsnyter
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: Helseattest når man søker jobb?Hadde ikke hatt noe imot å levere helseattest jeg... Jeg kommer i den kategorien mennesker Ericsson ikke ansetter. Over 35 og ifølge dem akterutseilt. Da hadde det vær innmari fint å ha en helseattest som viser at jeg ganske sikkert er friskere enn de fleste 35 åringer de har ansatt. (Iallefall mener legen min det !)
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Helseattest når man søker jobb?
Flott at du er frisk. Da er det ingen sak å levere helseattest. Det vil jo være en fordel for deg, men det er det ikke for alle. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Livsnyter
Hvor: Stavanger
![]() |
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Det er sant det du skriver og jeg er enig. Små bedrifter tåler ikke for mange syke arbeidstakere. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Helseattest når man søker jobb?Jeg leverte vitterlig helseattest da jeg fikk min første lærerjobb. Helseattest, politiattest og pirképrøve. Ja, og vitnemål og andre attester. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Jo men det var vel helseattest på at du ikke hadde tuberkulose? Ikke om du hadde hatt andre sykdommer. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det husker jeg virkelig ikke. Det er lenge siden 1999. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg måtte levere helseattest da jeg begynte i barnehagen og denne var utenom pirqueprøven. |
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| arbeidsfør, feminisme, helseattest, klassiker, kvinner i ledelse, likestilling, sykedager |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|