Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Helseattest når man søker jobb?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 23:55   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Helseattest når man søker jobb?

Jeg tror at både ja og nei. Det spørs helt på hvilken jobb, hvilke kvalifikasjoner jeg hadde, type bedrift. Man kan ikke sitte og si at revmatikere ikke får jobb. Eller andre grupper. Samfunnet er ikke ensidig negativ til mennesker med problemer. Jeg har en venninne som er så ødelagt i ryggen at hun går på smertestillende mesteparten av tiden. Hun fungerer dårlig. Likevel har hun i løpet av de siste to årene fått tre jobber og hun har lagt frem problemene sine på intervjuvene. Hun har måttet slutte i alle, hun kan rett og slett ikke jobbe. Men hun er et enestående eksempel på at bedrifter gir folk sjansen, tross sykdom, om de føler at de passer inn i bedriften deres. Gjerne ikke Notar, men det finnes mange andre bedrifter som verdsetter verdier og gode relasjoner med arbeiderne sine.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
arbeidsfør, feminisme, helseattest, klassiker, kvinner i ledelse, likestilling, sykedager

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53.