|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvaner37 hår, har sånn passe med grå hår og farge/stripe det kvar sjette veke.
|
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner36 år og temmelig grå i tinningene, lysner håret jevnlig, har alltid gjort det, også før grå hår. Tidligere stripet jeg, men nå er jeg såpass grå at jeg må bleke.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har en grei andel grått hår og sluttet å farge i vår. Nå har jeg 7-8cm ettervekst (har langt hår) som synes mer eller mindre godt avhengig av lyset, egentlig. Jeg gleder meg til fargen vokser helt ut, for jeg synes faktisk den er ganske pen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerFarger ikke håret, men har fått ganske mange hvite hårstrå de siste par årene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|