|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
| Se resultatene: Farger du håret ditt for å dekke over grå hår? | |||
| Ja, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår og farger håret for å dekke over disse |
|
69 | 35,03% |
| Nei, jeg er mellom 30 og 50 år, har grå hår, men farger ikke håret for å dekke over disse |
|
31 | 15,74% |
| Jeg er mellom 30 og 50 år og har ikke grå hår |
|
97 | 49,24% |
| Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
En poll om hårfargingsvanerEn diskusjon i hjemmet angående hvor vanlig det er at kvinner farger håret fører uunngåelig til en poll. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerHva skal jeg svare hvis jeg:
|
|
|
#4 |
|
Borte
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har farget håret tidligere - ikke for å dekke grå hår, men fordi jeg ville endre fargen.
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En poll om hårfargingsvanerNope, har ikke grå hår. Meget mulig at jeg hadde gjort det hvis jeg hadde (masse) grått hår, men også meget mulig at jeg ikke hadde giddet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerÅåååh, jeg får aldri til å polle ordentlig! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har farget håret siden for alltid, fordi jeg liker å endre hårfarge med jevne mellomrom.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har ikke grå hår enda (tror jeg da, har ikke sett noe til dem), men tviler på at jeg kommer til å farge når de kommer. Har farget håret 2-3 ganger i mitt liv, mest for gøy, men det er lenge siden nå. Men såklart, skal aldri si aldri!
|
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: En poll om hårfargingsvanerJa, men også for å friske opp min egen hårfarge. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg har ikke grå hår (men det begynner å bli gustent)jeg kommer til å farge håret når grått hår tar overhånd. Hadde jeg våknet og håret har vært fiks ferdig helgrått har jeg kanskje ikke gjort det, men om jeg skal gå med grå ettervekst, så blir det farge.
|
|
|
#11 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: En poll om hårfargingsvanerEr 38 og har ingen grå hår enda. Har ikke gjort meg opp noe mening om hva jeg gjør hvis/når den dagen kommer heller.
|
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerTror jeg svarer "har ikke", for SÅ omfattende er ikke den pinsettfjerningen, altså.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: En poll om hårfargingsvaner
Du er ekskludert fra denne undersøkelsen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Dragedytteren
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 35, har ikke funnet noen grå hår ennå, og farger ikke håret. Men det har hendt at jeg har stripet det, for det begynner å bli mørkere enn det var før.
|
|
|
#16 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg farger håret for å lysne litt. Men har ingen grå hår?
|
|
|
#18 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En poll om hårfargingsvaner37 hår, har sånn passe med grå hår og farge/stripe det kvar sjette veke.
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: En poll om hårfargingsvanerJeg er 38, har en del grått her og der, og slenger i en glansvask i samme nyanse som min egen hårfarge en gang i måneden for tida.
|
![]() |
|
|