|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Reven bjeffer. Jeg har både sett og hørt det utenfor vinduet mitt et par ganger veldig tidlig om morgenen. Men rever er jo temmelig sky da og gjør alt de kan for ikke å lage lyd. De to gangene jeg hørte reven var den stresset fordi den ble jaget av hhv. et sint rådyr med kalv og en gjeng flyforbanna kråker som tror de eier hele skogen.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?
Wow, eksotisk!
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?
Jeg kan ikke fordra Fleksnes, funniest home videos, eller Tom og Jerry for den del. Syns rett og slett ikke det er noe som helst morsomt å se noen som tabber seg ut eller får vondt. Derfor er Ylvis min type humor. Ja, det er naiv og snill humor, men det er utrolig morsomt likevel.
Jeg visste at de kunne lage en bjeffelyd, men ikke at de hadde så stort reportoar: http://www.livescience.com/39478-wha...ound-like.html
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|