|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?
Det var virkelig overhodet ikke sånn ment, altså.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Borte
|
Ja, det er jeg enig i altså, selv om jeg ikke syns revesangen og Ylvis er så morsomt som alle andre. Jeg hater dem ikke og unner dem all mulig suksess.
![]() |
#64 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?I utgangspunktet fordi de har tatt tak i noe mange kanskje ikke hadde tenkte på - hva sier egentlig reven? Man vet det gjerne ikke før man googler.
Ja enig i dette. Og folk liker det, selv om innholdet er tullete og meningsløst. Det blir tildels en overdreven parodi av det klissete og tøysete som faktisk finnes i musikkindustrien på ordentlig. The Loney Island gjør jo det samme. Hvor banale ting kan vi selge med en kul innpakning? (Kilde: youtube.com) Sist redigert av Dronningen : 20-09-13 kl 10:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Borte
|
Oluf.
![]() |
#66 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Nå har jeg virkelig prøvd å se både revesangen og hyttesangen med humorbriller på, og på hyttesangen greide jeg faktisk ikke engang å trekke på smilebåndet en eneste gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Panzerekstremfeminist
|
Grunnen til at du ikke lo av hyttesangen er at du enda ikke har vært i sommerhuset mitt. Vi har alt, inklusive 15 ulike typer bestikk og servise og utedo og friluftstissing.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg ler ikke sånn "haha", av det, men smiler og humrer og syns det er veldig, jeg vet ikke, smilvekkende, å se på det. Og veldig, veldig fascinerende.
![]() |
#70 |
Panzerekstremfeminist
|
Næsj, alle vet jo at det er Chachachachacha - eller aooooouuw - elller ringadingadingding.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes det er morsomt. Samtidig så elsker jeg at en sang så uskyldig og barnslig fenger alle aldersgruppene. En herlig motsetning til alle de musikkvideoene som bare spiller på sex og kropp.
![]() |
#72 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg synes ikke Ylvis generelt er hikstemorsomme, og jeg klarer ikke å se programmene. Nå ser jeg stort sett aldri på sånne show, da.
![]() |
#73 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg syns de har en veldig god sjangerforståelse, og får til å være veldig presise i mange sjangre.
![]() |
#74 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Jeg prøver jo å legge godsida til, og så på den. Selve sangen trakk jeg på smilebåndet av, ingen tvil om at han er dyktig på gitaren og til å synge, og konseptet var morsomt. Men "samboeren" hans som snakket først, var det morsomt? Ikke i mine øyne.
Jeg ler av mye. Spesielt parodier som tar ting (som jeg kjenner) på kornet. Det finnes en utrolig festlig sak med en nederlender som harselerer med Norge ved å snakke nedsettende om noe han tydeligvis misunner. Og nederlandske Toren C (noen finnes med engelsk teksting som man kan slå på i YouTube). I mange år lo jeg av Nytt på nytt, men det har jeg blitt lei av. Jeg ler av veldig mye, men ikke så mye av Ylvis. Det kan jo være at noe av grunnen er at jeg ikke har sett så mye på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
This is normal!
|
Jeg så litt på showet i går, og det var ikke spesielt moro. Vel, det var litt gøy da han tredjemannen testet flatskjerm som vannski, men ellers kjedelig. "The Cabin" begynner jeg å fnise av bare jeg tenker på den.
![]() |
![]() |
#76 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Jeg så på The Cabin nå, ikke spesielt morsomt. Spot on, ja, men ikke spesielt morsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Panzerekstremfeminist
|
Eller der han synger om at man bare henger opp kobberting og døde dyr på veggen - ser et bilde av pappaen sin og roper "Dad!!? Is that you? What are you doing on the wall?! Don't you worry - i'll get you out of there. ... Ahhh - it's a Picture!
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva er morsomt med Ylvis sin revesang?Yes.
![]() |
|
|