|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Akademiker
Siviløkonomer regnes vel ikke som akademikere gjør de det da?
|
|
|
#2 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trodde ikke det jeg heller. Men jeg har akkurat byttet jobb nå, og fagforeningsfolka har begynt å kaste seg over meg. Og NSF (Norske Siviløkonomers Forening) var så vidt jeg forstod medlem av Akademikerne. Så jeg er litt usikker... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Jeg vil i alle fall regne sivilingeniører og siviløkonomer som "likeverdige" i denne sammenhengen, så hvis den ene gruppen er akademikere, så synes jeg den andre også er det.
|
|
|
#4 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AkademikerMed akademiker tenker jeg på en person med en høyere teoretisk universitetsutdannelse. Enig med Skilpadda at jeg ikke ser på siv.ing, jurister ol som akademikere.
|
|
|
#5 |
|
Djevelsk
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: AkademikerJeg er definitivt ikke akademiker, en bachelor/diplom grad i markedsføring fra BI/NMH har i mine øyne ikke gjort meg til akademisk. I januar starter jeg opp med en mastergrad (PR/Markedsføring) uten at det gjør meg til en akademiker.
Mica Sist redigert av Mica : 07-10-06 kl 20:57. Årsak: Puh! rekker å rette opp en skrivefeil før hele "akademiker gjengen" leser ;) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ansvar for egen luring
|
Her er jeg ikke helt enig, Lærere som har en cand. mag. grad + PPU regner jeg som akademikere. Da er de på en måte mer akademiske enn pedagogiske. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Ja her blir det kanskje noen litt flytende grenser, hvis man kan kalle det det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|