Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er barnehagen deres røykfri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-14, 22:55   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er barnehagen deres røykfri?

Jeg husker ikke. Vi fikk et skriv i fjor hvor det stod at snus kom til å bli forbudt. Kan finne det frem neste uke når jeg kommer på jobb.

Gammel 28-02-14, 23:09   #2
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Jeg husker ikke. Vi fikk et skriv i fjor hvor det stod at snus kom til å bli forbudt. Kan finne det frem neste uke når jeg kommer på jobb.

Det er ikke så farlig!

Jeg undrer meg mer åpent om hvorfor det skal være ulovlig å snuse i en pause, uansett arbeidsplass.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-14, 23:14   #3
Katta
maler

Katta sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Det er ikke så farlig!

Jeg undrer meg mer åpent om hvorfor det skal være ulovlig å snuse i en pause, uansett arbeidsplass.

De som har betalt lunsj har jo sånn sett ikke pauser, da er man på jobb også i pausene. Jeg skjønner det i og for seg selv om jeg ikke er sikker på om jeg synes det er nødvnendig. Man er tilstede som forbilde og man kan måtte komme til å måtte stå med ansiktet oppi en syk unge for eksempel. De som har ubetalt pause blir jo noe annet, de har fri når de har pause. Det blir sammenlignbart med at folk som jobber på sykehus ikke får bruke parfyme.

Gammel 28-02-14, 23:28   #4
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

De som har betalt lunsj har jo sånn sett ikke pauser, da er man på jobb også i pausene. Jeg skjønner det i og for seg selv om jeg ikke er sikker på om jeg synes det er nødvnendig. Man er tilstede som forbilde og man kan måtte komme til å måtte stå med ansiktet oppi en syk unge for eksempel. De som har ubetalt pause blir jo noe annet, de har fri når de har pause. Det blir sammenlignbart med at folk som jobber på sykehus ikke får bruke parfyme.

Jeg synes ikke det er sammenlignbart, og det sier jeg ikke for å være vrang. Jeg bare skjønner det ikke.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.