Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan man oppfatter folk på nett

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 23:38   #1
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Okey, greitt å vite. Da kommer du sikkert ikke til å like mine innlegg i det hele tatt. Siden jeg bruker lilla og fancy font. Your loss !!

Både farge og skrifttype er sammen med nic´et min "signatur" på nettet. Heldigvis tar de fleste ikke forhåndsdømt meg, men latt meg på en sjanse til å vise at jeg ikke er ei umoden fjolle

Jeg dømmer ikke folk ut fra farge eller form på skriften, men derimot ut fra språket/ordene de bruker og hva de uttrykker.

Men det er vanskelig å lese det du skriver. Min subjektive mening, men dog ... Teofelia er ihvertfall enig med meg.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 23:39   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Men det er vanskelig å lese det du skriver.

Særlig når jeg begynner å bli trøtt. (Kanskje jeg skal gå og legge meg i stedet?)

Gammel 08-10-06, 00:05   #3
Nille
Livsnyter

Nille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Stavanger
Nille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Men det er vanskelig å lese det du skriver. Min subjektive mening, men dog ... Teofelia er ihvertfall enig med meg.

Så synd for dere da

No brain is stronger than its weakest think.
-Thomas L. Masson-
Nille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 08:34   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så synd for dere da

Det er vel mest synd for deg hvis man ender opp med å ikke lese det du skriver. Da blir du jo en ikke-person.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 09:17   #5
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått med meg denne diskusjonen før?

Det ser vel ut som vi begynner å bli ferdig her. Så jeg skal ikke begynne å dra opp igjen gamle innlegg jeg har lyst til å kommentere.

Men hva med avatarer? Jeg blir ofte forvirret når folk bytter avatar, for noen ganger føler jeg at den nye avataren deres ikke lenger passer til mitt bilde av personen. Så må jeg bruke ganske lang tid på å korrigere inntrykket mitt, før det går seg til etterhvert. Men da bytter de igjen.
Jeg har også en egen evne til å innbille meg at dere av utseende likner på avatarene deres, men det er en annen diskusjon.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:01   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Jeg har også en egen evne til å innbille meg at dere av utseende likner på avatarene deres, men det er en annen diskusjon.

Selvsagt ligner man på avataren sin. Noe annet skulle tatt seg ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:26   #7
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ligner veldig på min avatar

Gammel 08-10-06, 11:20   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også veldig lik avataren min. Særlig ansiktsuttrykket, det synes jeg er helt meg.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 11:55   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva med avatarer? Jeg blir ofte forvirret når folk bytter avatar, for noen ganger føler jeg at den nye avataren deres ikke lenger passer til mitt bilde av personen. Så må jeg bruke ganske lang tid på å korrigere inntrykket mitt, før det går seg til etterhvert. Men da bytter de igjen.

Jeg er veldig lik avataren min

(dog ikke så svart-hvitt i virkeligheten )

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:16   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Nå dannet i alefall jeg meg et klart bilde av hvordan du så ut...

Gammel 08-10-06, 12:17   #11
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så synd for dere da

Merkelig uttalelse. Ville du svart det samme IRL, dersom en du samtalet med hadde problemer med å forstå deg?

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 12:24   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

I starten på dette forumet var jeg blå i skrifta. En vane som hang igjen fra NM. Men etterhvert sytes jeg selv det ble fryktelig glorete å se på siden stort sett alle brukte svart her. På NM ble alle farger og fonter brukt så da var det greit.
Men her inne blir det ikke brukt og jeg likte for min del ikke hvor glorete mine innlegg ble, og kuttet det ut.
Men på den andre side synes jeg ikke andre sine innlegg blir glorete av den grunn, men man er jo gjerne mere kritisk til egne ting også da.

Det som jeg for min del stempler folk mest på grunn av er signaturene.
Jeg virkelig misliker de glorete nedtellingsgreiene som noen har.

Gammel 09-10-06, 15:37   #13
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Jeg brukte en annen font tidligere, men fikk bemerkning på prikk om at det var vanskelig å lese og da byttet jeg, det er jo ikke sikkert alle har samme skjerm som meg og at det ser anderledes ut for andre enn meg her jeg sitter

Svar

Emneord
klassiker, krangling, språk

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.