|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nettMan skal våke seg for å undervurdere folk. Vi har forskjellige måter å uttrykke oss på skriftlig. Å si at noe er mer intelligent enn andre er en svært subjektiv oppfatning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Det gjør jeg da også et poeng av.
Anne Karin Elstad klarer det utmerket. Hun skriver dog ikke alt på dialekt. Hun dialogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]()
Nettopp.
Man skal være veldig flink med språket for å kunne skrive godt på dialekt. Det er mye lettere å skrive godt når man følger alminnelige skriftnormer. (Er det plass til meg også på kjepphesten din, eller?
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Hvordan man oppfatter folk på nett
Nemlig. Jeg kan føle det som om noen er mer intelligente. Det er min subjektive oppfatning og på ingen måte en påstand om faktisk manglende intelligens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
sjelden
En kan få seg mange overraskelser når en møter nettmennesker. Mange av de som ikke er så flinke til å utrykke seg på papiret, er strålende intelligente på mange andre områder. Andre som fremstår som intelligente på nett, kan være mindre feks. sosialt intelligente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Javel
|
Helt enig.
![]() |
#7 |
A friend with benefits
|