Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 02:23   #1
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Oisann, mulig jeg ikke passer inn her da.
Tror jeg lusker tilbake til NM jeg.

Hva var det som var avgjørende?

Gammel 08-10-06, 08:12   #2
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det lurer jeg på også.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Først må jeg si at det er fryktelig trist at du ikke trives her, for du er en fantastisk person og en enorm ressurs for ethvert forum du deltar i.
Men i denne saken er jeg ikke helt på linje med deg. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Hva som skjer i flisespikkerforumet er en ting, der skal det jo være sånn. Men på resten av forumet har i hvert fall ikke jeg opplevd at et saklig og reflektert innhold har blitt flisespikket i stykker sånn at innholdet ikke har kommet til sin rett. For til og med vi flisespikkere er selvfølgelig enige i at innholdet er viktigere enn grammatikken.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:44   #3
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Hva som skjer i flisespikkerforumet er en ting, der skal det jo være sånn. Men på resten av forumet har i hvert fall ikke jeg opplevd at et saklig og reflektert innhold har blitt flisespikket i stykker sånn at innholdet ikke har kommet til sin rett. For til og med vi flisespikkere er selvfølgelig enige i at innholdet er viktigere enn grammatikken.

Enig med Ryli. Selv er jeg også interessert i språk og gramatikk, men jeg kommenterer sjelden eller aldri dette i innlegg som ikke ligger i flisespikkerforumet. Unntaket er dersom innleggeren selv kommenterer skrivefeil eller lignende. På resten av forumet er det selvsagt innholdet i innleggene som er det viktige!

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 10:55   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Men i denne saken er jeg ikke helt på linje med deg. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Hva som skjer i flisespikkerforumet er en ting, der skal det jo være sånn. Men på resten av forumet har i hvert fall ikke jeg opplevd at et saklig og reflektert innhold har blitt flisespikket i stykker sånn at innholdet ikke har kommet til sin rett. For til og med vi flisespikkere er selvfølgelig enige i at innholdet er viktigere enn grammatikken.

Sant, sant.

Jeg vil gjerne oppfordre alle til å følge med på hvilket underforum trådene ligger i (hvertfall dem som tror at det flisespikkes over alt).

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 15:09   #5
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Tenkte kanskje at jeg ikke passet her siden jeg bare er en kjedelig
husmor og hjemmeværende. Men nå har jeg ikke vært her på
forumet mer enn en dag da.....

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 16:00   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror egentlig jeg koser mer her enn på andre fora. Men det blir litt sånn prikkekosete, og ikke så mange klemmer i trådene. Skapkoozer, kanskje?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 20:54   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av macy, her.

Tenkte kanskje at jeg ikke passet her siden jeg bare er en kjedelig
husmor og hjemmeværende. Men nå har jeg ikke vært her på
forumet mer enn en dag da.....

Da er vi flere, skjønner du! (husmor og hjemmeværende)
og jeg trives helt fantastisk her!!! Elsker humoren og diskusjonene som dukker opp overalt når du minst venter det!!

Emneord
klassiker, paul anka

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:11.