Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-06, 08:12   #11
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hva var det som var avgjørende?

Det lurer jeg på også.

Opprinnelig lagt inn av Nille

Etter å ha lest utallige tråder og innlegg her inne det siste døgnet, begynner jeg virkelig å lure på om JEG har noe her å gjøre. Det er satt slike "normer" her at jeg iallefall ikke føler meg komfortabel. Man må virkelig være forsiktig med hvordan en ordlegger seg, - og ikke minst hvor man setter komma og punktum elller utrops-og spørsmålstegn. I tillegg må en passe på å ikke bruke feil skrifttype eller farge, for da er går det ikke an å lese det en skriver. Og smilybruk ?

Men hva med innholdet i det man skriver ? For enkelte betyr det visst mindre om man ikke har skrevet et grammatikalsk 100% korrekt innlegg.

Først må jeg si at det er fryktelig trist at du ikke trives her, for du er en fantastisk person og en enorm ressurs for ethvert forum du deltar i.
Men i denne saken er jeg ikke helt på linje med deg. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen din. Hva som skjer i flisespikkerforumet er en ting, der skal det jo være sånn. Men på resten av forumet har i hvert fall ikke jeg opplevd at et saklig og reflektert innhold har blitt flisespikket i stykker sånn at innholdet ikke har kommet til sin rett. For til og med vi flisespikkere er selvfølgelig enige i at innholdet er viktigere enn grammatikken.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.