|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Gå ut må man da få lov til når man vil, men man kan kanskje vente med trampoline og hoiing. Ringe på hos andre har vi satt en grense på 10 for. Jeg er egentlig litt overrasket over at dere i fullt alvor mener at en liten tass skal sitte inne fra han våkner i sekstiden til det nesten er sovetid uten å få gå ut fordi naboene sover.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Er det noen som mener det? Jeg snakket om å ringe på hos andre. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?
Men det var jo ikke det som var spørsmålet i HI.
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Mine unger elsker å sitte inne og se på tv om morgenen, så de må sparkes ut etter hvert. Vi har aldri vært ute med små barn før kl 09, tror jeg. Og jeg har ikke problemer med å kreve dempet lek frem til 09-0930-10 eller noe. Herjing på sklier stopper jeg alltid, det liker jeg ikke noen gang.
|
|
|
#5 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?Det må være lov å gå ut når som helst, men kanskje leke litt rolig frem til 9? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Eller bønder med traktor og forhøster som starter lørdagen klokka 7. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Bønder med traktor gjør tungt og tidkrevende arbeid, som også krever visse værforhold. Så det er neppe helt frivillig for dem å starte 7 en lørdag morgen. Mannen min kjører forøvrig traktor hele natta om det trengs, men det er ingen hus i nærheten av jordene han kjører på da.
|
|
|
|
#9 |
|
|
Det ser ikke akkurat ut som om det var det du mente i det første svaret ditt heller.
|
|
|
|
#10 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg trodde det var det spørsmålet var. Det falt meg virkelig ikke inn at man ikke skal kunne gå ut når man vil. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
© All rights reserved
|
Selvfølgelig gjør de jobben sin, jeg skjønner faktisk såpass. Og det under et ganske stort tidspress også. Det er ikke all verdens tid de har fra slåttestart til gresset legger seg og mye går tapt. Og fine dager må selvsagt utnyttes. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
etterpåklokest
|
Det skjønner jeg. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Ja, jeg også.
|
|
|
|
#14 |
|
etterpåklokest
|
Jeg synes også det er overraskende mange som mener man skal vente med å gå ut til titida. Det er ikke mange FP-ere i nabolaget mitt, tydeligvis. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
etterpåklokest
|
Snakker ikke for min egen syke mor, altså. Vi er veldig sjelden ute før ti, siden vi voksne er dovendyr på helg og ungene synes det er stas å daffe rundt i pysjen og ha tv, iPad og kjøleskap for seg selv. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Drømmer
|
Rundt her er det kun en familie som er ute før 10, de bråker derimot mye. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|