Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-14, 23:13   #19
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Borettslag - når greit å la ungene gå ut i helgene?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

De gjør jo bare jobben sin. Og den kan liksom ikke gjøres når som helst og under alt slags vær.

Selvfølgelig gjør de jobben sin, jeg skjønner faktisk såpass. Og det under et ganske stort tidspress også. Det er ikke all verdens tid de har fra slåttestart til gresset legger seg og mye går tapt. Og fine dager må selvsagt utnyttes.

Men jeg synes likevel ikke det er stas å bli vekket av traktorbråk når jeg har fri, selv om jeg er oppegående nok til å forstå at de ikke bråker for å irritere meg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:14.