Sv: All inclusive - hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.
Jeg snakket også om det samme som Harriet.
I fjor spiste vi nesten ingen måltider i huset, kun om vi var fysne på noe. I år spiste vi frokost hjemme, men alle andre måltider ute. Så ja, vil påstå vi koser oss. Vil til og med påstå vi koser oss mer enn om vi skulle inntatt måltider på en AI. Men klart, smak og behag! 
Ja, vi er alle forskjellige! Eg kan vere einig i at buffet-restaurantane ikkje er spesielt koselige. Mange av dei er fryktelig store og det er veldig mange barn. Antageligvis fleire barn enn voksne! Dermed blir støynivået rimelig høgt. Men vi pleier å løyse dette problemet ved å vere tidlig ute til alle måltider. Dersom lunsj-buffeten opnar 12.30 står vi utanfor 12.30. Då har vi stortsett restauranten for oss sjølv. Det samme gjer vi med frokost og middag. Vi ligg alltid litt i forkant av alle andre for å sleppe støy og kø på buffetane.
Våre barn er fryktelig utålmodige på restaurant og begynner å mase om å gå før vi voksne er halvvegs i matfatet. Derfor er det veldig greit for oss med sånn resort-ferie der det gjerne er show for barna eller TV-krok/leikekrok like ved restauranten slik at vi voksne kan nyte maten og vinen vår sjølv om barna er ferdige.
Om nokre år er vi forhåpentligvis i ein litt anna situasjon der heile familien faktisk kan kose seg på ein restaurant uten at det blir krangling og sur stemning og stress og kav. Då begynner det også å bli dyrt med all inclusive sidan vi må betale for barna når dei blir 12 år.
Vi pleier å betale ca 12000 for all inclusive i to veker for to voksne. Betaler ingenting for dei tre barna. Vi gidd ikkje å lage mat sjølv når vi har ferie, så alternativet hadde vore frokost heime i leiligheita og lunsj og middag på restaurant kvar dag. Og då måtte vi betalt for alle fem. Pluss masse drikke, slush og is mellom måltida. Det hadde garantert komt på over 12 000. Det går over ein tusenlapp for dagen i mat og drikke.
I september skal vi på ein endå meir forkastelig ferieform: Cruise med all inclusive! Då kjem vi ikkje til å legge igjen ei krone i lokalmiljøet der båten stoppar. Og vi kjøpar oss forbi køar på turistattraksjonar. Fysj....
Cruise er ein form for ferie som eg nok har større motforestillingar mot enn landfast resort-ferie med all inclusive. Så kvifor gjer eg det? Fordi mannen så gjerne har lyst til å prøve det og har mast i årevis. Eg satsar på at det blir med denne eine gangen.