Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

All inclusive - hva tenker du?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-14, 20:35   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: All inclusive - hva tenker du?

Det var Simone som hevdet at bamseklubb eller hva det nå er var bra for romantikken. Når jeg sier jeg ikke trenger bamseklubb for å være romantisk, så er jeg arrogant. Og denne merkelige hetsingen av Candys antatte forbruksfest på alle områder er jo direkte ufin. Å anta at folk som ikke bedriver Toro-tour sløser over en lav sko på alt fra vesker til lamper er jo helt drøyt.

Cruise høres ut som helvetes forgård på vann, så jeg burde vel rygge baklengs ut av tråden mens jeg plystrer Love Boat-temaet. Det er bare at jeg ikke fikser å feriere i flokk, gå i kø, stå i kø, få kort og upresis guiding om noe jeg stort sett har lest meg bedre opp på på forhånd. Grettent og arrogant? Sikkert. Og igjen, matlei etter over ti år i reiselivsbransjen.

Sist redigert av Harriet Vane : 29-07-14 kl 20:40.
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.