Sv: All inclusive - hva tenker du?
Opprinnelig lagt inn av Guava, her.
Å reise på norsk påskefjell blir på mange måter sammenlignbart. Legges pengene igjen på hotellet eller på Rema/Coop/Kiwi eller går man til den lokale kafeen og spiser middag? Jeg regner med at FP gjør sistnevnte. 
Tja. Vi handler faktisk mest på lokalbutikken som er uavhengig drevet av noen damer fra bygda der foreldrene mine har hytte ja. Tidligere var det coop som drev butikk der, og de tjente ikke bra nok, så de la ned. Det tar ca 45. min å kjøre inn til Oppdal, så det å støtte opp om noen som driver butikk i nærheten er faktisk veldig viktig for oss ja. Og når vi drar inn til Oppdal støtter vi jo i aller høyeste grad opp om bygda. Heiskort, sportsutstyr hos lokalt drevet spesialforretning innenfor fjell/skisport, cafébesøk, svømmehallturer etc. I tillegg til at vi handler på Domus. Jeg tror ikke vi er spesielle eller veldig "FP-sk". Det er jo i alle hytteeieres interesse at bygda de har hytte i faktisk er et levende sted med et godt tilbud til så vel hytteiere som fastboende, eller?