|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Frivillig arbeidIkke for øyeblikket. Nå får jeg jo betalt for å gjøre den jobben jeg tidligere gjorde gratis.
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frivillig arbeidIkke for øyeblikket. Det er vanskelig nok å få barnevakt til de gangene jeg må ut på noe, som foreldremøter.
![]() |
#3 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frivillig arbeid
Så du er eit typisk døme på at frivillig arbeid lønner seg i lengda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Epikur
|
![]() Sv: Frivillig arbeid
Ja, så heldig er jeg også! Jge har alltid drevet med organisasjonsarbeid og til og med jobbet 50-60% stilling på hotell for å finasiere en frivillig, men krevende organisasjonsjobb. Jeg jobber for tiden mye med å organisere og motivere frivillige og synes det er utfordrende og moro å jobbe i skjæringspunktet mellom frivillig og profesjonelt arbeid. Det er givende og morsomt å jobbe for ting man tror på, det er jo gjerne en premie i seg selv.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|