Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frivillig arbeid

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 14:40   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frivillig arbeid

Gjør dere noe frivillig arbeid?

Hvorfor/hvorfor ikke?

Gammel 23-05-07, 14:43   #2
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frivillig arbeid

Jeg jobber frivillig. Fordi det jeg jobber med interesserer meg, og fordi jeg føler jeg har tid, oveskudd og noe å bidra med .

Gammel 23-05-07, 14:44   #3
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Ja, jeg er bla dirigent i et kor på frivillig basis (altså, ingen inntekt på det.)

Hvorfor? Ellers hadde det ikke blitt familiekor her. Uten frivillig arbeid stopper Norge. Eller no' sånt.

Gammel 23-05-07, 14:47   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Burde gjort det. Kan jeg bruke tidsklemme-unnskyldningen? Jeg lover meg selv at jeg skal bli en flink og nyttig samfunnsborger når bare barna blir litt større.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 14:51   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei. Burde gjort det. Kan jeg bruke tidsklemme-unnskyldningen? Jeg lover meg selv at jeg skal bli en flink og nyttig samfunnsborger når bare barna blir litt større.

Eg er ganske einig med mi namnesøster her. Det nyttar lite å bidra med mykje frivillig arbeid om det går ut over eigne ungar. Men når eg får tid og overskudd kan det nok verte aktuelt.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 14:54   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke for øyeblikket. Nå får jeg jo betalt for å gjøre den jobben jeg tidligere gjorde gratis.

Gammel 23-05-07, 14:55   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke for øyeblikket. Det er vanskelig nok å få barnevakt til de gangene jeg må ut på noe, som foreldremøter.

Men når vesla blir eldre, og kan være alene hjemme, har jeg planer om å melde meg som speiderleder.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 14:56   #8
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Eg er ganske einig med mi namnesøster her. Det nyttar lite å bidra med mykje frivillig arbeid om det går ut over eigne ungar. Men når eg får tid og overskudd kan det nok verte aktuelt.

Det er en av de positive sidene ved mitt frivillig arbeid som dirigent. Det er et familiekor, ergo er barna med meg og vi gjør noe morsomt sammen som familie - og sammen med andre.

Gammel 23-05-07, 14:56   #9
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ikke for øyeblikket. Nå får jeg jo betalt for å gjøre den jobben jeg tidligere gjorde gratis.

Så du er eit typisk døme på at frivillig arbeid lønner seg i lengda

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 15:28   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så du er eit typisk døme på at frivillig arbeid lønner seg i lengda

Gammel 23-05-07, 15:29   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja jeg driver aerobic (og litt annen idrett) med 80 barn. Fra 3-6 ÅR.

Hvorfor? Fordi det gir meg utrolig mye.

Gammel 23-05-07, 15:29   #12
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Man tar selvsagt ungene med.

Gammel 23-05-07, 15:35   #13
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har alltid gjort masse frivillig arbeid. Akkurat nå sitter jeg i styret i en organisasjon jeg tilhører, samt at jeg er revisor for en annen organisasjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-07, 15:36   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Man tar selvsagt ungene med.

Noen forslag til frivillig arbeid jeg kan ta med en ettåring og en fireåring på? Som ikke er belastende for ryggen? Det hadde vært knall, og hjulpet på min dårlige samfunnssamvittighet.

Gammel 23-05-07, 15:36   #15
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Allidrett.

Gammel 23-05-07, 15:37   #16
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

KOr og lek i kirken.

Gammel 23-05-07, 15:39   #17
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Allidrett.

Jøss. Finnes det fortsatt? Kan det være i regi av det lokale idrettslaget, mon tro? Og kan så små som ettåringer være med?

Gammel 23-05-07, 15:39   #18
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

KOr og lek i kirken.

Kanskje ikke helt tingen for meg, men sikkert flott for mange andre med barn på min alder.

Gammel 23-05-07, 15:53   #19
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svare selv:
Jeg har alltid drevet med frivillig arbeid. Det har alltid vært noe jeg har likt veldig godt, og jeg har sånn sett aldri tenkt over at jeg bruker fritiden min på dette. Jeg føler ikke at jeg bidrar til samfunnet, men at jeg gjør noe som jeg liker.

Gammel 23-05-07, 15:56   #20
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Joda, jeg gjør det. Driver med innvandringspolitikk og spesielt med henblikk på kvinner. Er med på å arrangere infomøter for både nordmenn om innvandrere, og andre veien, turer, fester og lignende.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:57.