|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Undre du deg? | |||
| Ja |
|
36 | 17,65% |
| Nei |
|
168 | 82,35% |
| Deltakere: 204. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholMen er det så merkelig å undre seg, undrer jeg over
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholNoma, Tussa? Din heldiggris! Og vedr. bordbestillingen i Roma: Veldig bra!
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkoholJeg reagerer ikke på at noen ikke drikker alkohol, og ville selvsagt aldri funnet på å kommentere det eller spørre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Prøv å takke nei til både te og kaffe. Da vet ikke folk helt hva de skal gjøre og det blir ganske pinlig en liten stund.
Jeg vet det har vært en side til med svar, men jeg må si jeg ikke akkurat synes det er sammenlignbart med å spille candy-crush på kino altså. For hvis man ikke er sånn kjempeglad i vin kan det være at vinen ikke gjør noe positivt for totalopplevelsen/matopplevelsen for den personen, kanskje til og med motsatt. Det blir mer som å spandere på noen museumsbesøk med guide hvorpå vedkommende sier at hun foretrekker å gå rundt og lese på skiltene istedenfor. Kanskje.
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Når nokon ikkje drikk alkohol
Men i mitt tankeeksperiment er dette en person som jeg vet liker vin og som jeg har drukket vin sammen med før. (Hvis det var et nytt bekjentskap, ville jeg ikke hatt like åpenbare ideer til hva vedkommende ville sette pris på og ikke.)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|