Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 15:03   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg deler Zols definisjon av hva som er slippers og hva som er flipflops.

Wikipedias definisjon av flipflop
Wikipedias definisjon av slippers

Zols definisjon og Wikipedia's definisjon er riktig. Den som tror noe annet tar feil.

Gammel 27-05-07, 15:03   #62
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Zols definisjon og Wikipedia's definisjon er riktig. Den som tror noe annet tar feil.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 15:36   #63
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått anbefalt å kjøpe meg et par crocs av fysioterapeuten min (til innesko).

Gammel 27-05-07, 15:54   #64
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er stygt. :hjelpsom: Det er sånn som trailerpark-damer bruker.

Eller, jeg har da aldri sagt at de er pene. Jeg har bare ikke reflektert over det. Har hatt mine i årevis, de har fortsatt malingsflekker etter den forrige leiligheten vår.

Jeg syns at crocs er stygge også.

Da er vi i hvert fall enige om en ting.

Gammel 27-05-07, 16:13   #65
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen sånne Merrel "sko". De er de BESTE jeg har hatt. Må finne ut hvor jeg får tak i nye

Har forresten noen Adidas også en plass....

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:17   #66
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Eller, jeg har da aldri sagt at de er pene. Jeg har bare ikke reflektert over det. Har hatt mine i årevis, de har fortsatt malingsflekker etter den forrige leiligheten vår.

Men da går jeg ut fra at du bruker de inne? Og ikke når du skal ut blant folk? Det er selvsagt noe helt annet.

Gammel 27-05-07, 16:21   #67
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men da går jeg ut fra at du bruker de inne? Og ikke når du skal ut blant folk? Det er selvsagt noe helt annet.

Det er til innendørs bruk ja. Kanskje til nedkastet for søppel, men det er det lengste jeg kan strekke meg.
Skal jeg utendørs har jeg annet på beina, noen utrolig gode Nike-sandaler eller noen italienske lær-sandaler. (Alt ettersom hva jeg har på meg.)

Gammel 27-05-07, 16:22   #68
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er til innendørs bruk ja. Kanskje til nedkastet for søppel, men det er det lengste jeg kan strekke meg.
Skal jeg utendørs har jeg annet på beina, noen utrolig gode Nike-sandaler eller noen italienske lær-sandaler. (Alt ettersom hva jeg har på meg.)

Der kan du se. Du er ikke noe trailertrash.

Gammel 27-05-07, 16:24   #69
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Der kan du se. Du er ikke noe trailertrash.

Gammel 27-05-07, 16:41   #70
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har et par i kjelleren, det hender jeg bruker dem hvis jeg vasker gulvet. Ikke så ofte, med andre ord.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 16:59   #71
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Så flott. Noen må jo vi andre le av.

Er du den nye sitronen, eller??

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 17:18   #72
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Er du den nye sitronen, eller??

Neida. Hun har vært sånn lenge.

Gammel 27-05-07, 17:22   #73
TBM
Passiv

Standard

Nei. Nei. Nei. Alt i plastikk er stygt.

Har heller ikke hatt slike "sportssandaler" - inntil nå i vår hvor jeg kjøpte disse fra canadiske Keen:

Modell Newport i skinn

De er fantastiske å gå i - det er en butikk på Lillehammer som fører de...

Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 17:34   #74
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Nei, har aldri brukt og kommer aldri til å gjøre.
Gufs

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:09   #75
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg heter bina og jeg er trailertrash. :bekjenner:

Jeg bruker slippers. Ikke bare Adidas, har også ett par av merke H2O. Og jeg bruker slippersene mine mye. På sommeren bruker jeg dem gjerne i stedet for andre sandaler - og må opplyse om at mine andre sandaler er av sports-sandal-typen. Noe annet kunne ikke falle meg inn.

Dessuten må jeg bekjenne at vi har campingvogn. Har nettopp startet sommersesongen, og slippers og gamle treningsbukser er ypperlig camping-bekledning.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:38   #76
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg har Crocs. Eller Holy Soles som de egentlig heter.

Jeg er nyfrelst crocsbruker. De er sykt stygge, jeg syns faktisk de ser verre ut enn slipperser. Men herregud så gode de er å gå med!

Gammel 27-05-07, 19:45   #77
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, jeg er nå på mitt fjerde eller femte par med h2o slippers. Bruker dem bare inne til tøfler, men er helt avhengig.

Gammel 27-05-07, 19:59   #78
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei jeg bruker ikke Adidas-slippers, men jeg har slippers fra Scholl og Birkenstock og jeg har to par Crocs.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:28   #79
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Sånne har jeg sett folk på butikken med. På vestlandet. Grusomt.

De brukes flittig i offentlighet her i Finnmark også.
Gjerne kombinert med hvite tennissokker, joggebukse og diger, utvasket T-skjorte.

Gammel 27-05-07, 20:43   #80
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

De brukes flittig i offentlighet her i Finnmark også.
Gjerne kombinert med hvite tennissokker, joggebukse og diger, utvasket T-skjorte.

Lækkert.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.