Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 21:41   #81
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?

Jeg har mine på hytta, og der bruker jeg de flittig. Har Ecco som innesko

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:52   #82
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har og bruker de hjemme.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:54   #83
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har et par pene scholl-sandaler som gjør nytten!

Gammel 28-05-07, 00:12   #84
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det er stygt. :hjelpsom: Det er sånn som trailerpark-damer bruker.

Eneste stedet jeg av og til føler meg fri til å bruke mine er nettopp i trailerparken (eller på campingplassen, som jeg kaller det) :white trash:

Gammel 28-05-07, 00:13   #85
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Eneste stedet jeg av og til føler meg fri til å bruke mine er nettopp i trailerparken (eller på campingplassen, som jeg kaller det) :white trash:

Det er et godt tegn på at du er sosialisert.

Gammel 28-05-07, 02:58   #86
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

De brukes flittig i offentlighet her i Finnmark også.
Gjerne kombinert med hvite tennissokker, joggebukse og diger, utvasket T-skjorte.

Ja, det har jeg lagt merke til på mine utallige turer til Alta. Det er og forblir skikkelig lekkert

Gammel 30-05-07, 11:46   #87
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine gamle, malingsflekkede, og gud vet hvilke andre flekker, slipperser er nå henvist til hytta. De er helt greie å stappe bena i på vei ned til tjernet.

Ellers bruker jeg mine MJ crocks. Jeg er også nyfrelst crocksbruker. Halleluja.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:06   #88
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Da jeg bodde i leilighet var de greie å ha opp og ned til tørkeloft og ned og opp til vaskekjeller. *praktisk*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:10   #89
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes det er praktisk å ha noe å stikke bena i uten reimer som må åpnes e.l., og som man kan ha sokker i (altså ikke noe mellom tærne) til å f.eks gå ut på verandaen (når det er vått) og hente inn ungen som har sovet der o.l. Og da er det heller ikke nøye med hvordan de ser ut.

Men jeg har ikke slike da. Har noen andre helsesandaler.

Gammel 30-05-07, 21:04   #90
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, sånne har jeg aldri hatt og skal ikke ha det heller. Hadde et par sånne plastsandaler med massasjeknotter en gang jeg var høygravid og veldig hoven i føttene, men det er alt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:10   #91
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeppers, har slippers på jobb. Bruker de når jeg er på avdeling.
Ellers ikke nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:10   #92
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Forresten er de gode å gå i når man har betennelse i begge akillessenene, og knapt nok får på seg sokker. *deler*

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:12   #93
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Forresten er de gode å gå i når man har betennelse i begge akillessenene, og knapt nok får på seg sokker. *deler*

Og så er det så kjappe å ha på/av

Gammel 30-05-07, 21:13   #94
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri eid et par slippers, men innrømmer åpent at jeg eier tre par crocs. Jeg er riktignok ikke nyfrelst, jeg har eid dem siden i fjor vår og visste ikke at det var en mote da jeg fant dem på nett og syntes de så lure ut for meg som trenger god støtdemping og har rare føtter. Flipflops har jeg ikke hatt på meg siden jeg var seks, og jeg får gnagsår mellom tærne av dem og tråkker utenfor dem på skrå.

Gammel 30-05-07, 21:16   #95
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:32   #96
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg er nyfrelst crocsbruker. De er sykt stygge, jeg syns faktisk de ser verre ut enn slipperser. Men herregud så gode de er å gå med!

Helt enig. Jeg bannet på at jeg aldri skulle ha sånne, men så tok nysgjerrigheten overhånd og jeg ble Crocs-eier. Jeg har til og med fått en sånn pyntedings av datteren min. Må presisere at jeg ikke går med dem blant folk. Iallefall ikke andre folk enn de som bor i dette huset. Det er MULIG jeg bruker dem i hagen i sommer, jeg får se. Men lenger strekker jeg meg ikke.

Slippers brukte jeg til samme formål før jeg fikk Crocs. Like stygge, men gode som tøfler. Jeg er avhengig av tøfler, men kan ikke ha sånne varme. Nå er slippersene redusert til gå-og-hente-posten-sko.

Jeg er sikkert trailer-trash.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 21:33   #97
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kanskje jeg skal bestille meg Crocs nå da

Gammel 30-05-07, 22:08   #98
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Avhengig av slippers, type addidas.
Men de brukes bare hjemme, max for å hente posten.

Gammel 30-05-07, 22:25   #99
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi kalte slike sko kjippkjapper vi

Det gjorde vi også! Det var med en viss forbløffelse jeg så at de overalt ble omtalt som flipfloper da de kom tilbake i motebildet for en del år siden. Hvorfor bruke det engelske navnet, når vi allerede har et norsk navn på dem (et som etter min mening er veldig godt). Vel, dette er bare en ørliten kjepphest fra min side, altså. Miniatyr.

Jeg må ellers innrømme at jeg bruker Adidas-slippers som sommertøfler [1], selv om jeg synes de er stygge. Jeg har lenge tenkt på å kassere dem, og skaffe meg crocs, men jeg har store valgsnevroser i forhold til hvilken frave jeg skal velge.

[1] Om vinteren duger bare tøfler i ull, det er så gulvkaldt her.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 22:31   #100
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Adiletter!

Men ønsker meg crocs. Det er forresten enda styggere med sånne grå og svart dressokker i adiletter enn hvite tennissokker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.