|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?Jeg har mine på hytta, og der bruker jeg de flittig. Har Ecco som innesko |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Usedvanlig begavet
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?
Eneste stedet jeg av og til føler meg fri til å bruke mine er nettopp i trailerparken (eller på campingplassen, som jeg kaller det) :white trash:
|
|
|
#85 |
|
saftig
|
Det er et godt tegn på at du er sosialisert.
|
|
|
#86 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?
Ja, det har jeg lagt merke til på mine utallige turer til Alta. Det er og forblir skikkelig lekkert
|
|
|
#87 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?Mine gamle, malingsflekkede, og gud vet hvilke andre flekker, slipperser er nå henvist til hytta. De er helt greie å stappe bena i på vei ned til tjernet. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?Ja, jeg synes det er praktisk å ha noe å stikke bena i uten reimer som må åpnes e.l., og som man kan ha sokker i (altså ikke noe mellom tærne) til å f.eks gå ut på verandaen (når det er vått) og hente inn ungen som har sovet der o.l. Og da er det heller ikke nøye med hvordan de ser ut.
|
|
|
#90 |
|
Fortynnet
|
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?Nei, sånne har jeg aldri hatt og skal ikke ha det heller. Hadde et par sånne plastsandaler med massasjeknotter en gang jeg var høygravid og veldig hoven i føttene, men det er alt. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Erfaren nok
|
Og så er det så kjappe å ha på/av
|
|
|
#94 |
|
Audacious
|
Sv: Bruker du Adidas-slippers e.l.?Har aldri eid et par slippers, men innrømmer åpent at jeg eier tre par crocs. Jeg er riktignok ikke nyfrelst, jeg har eid dem siden i fjor vår og visste ikke at det var en mote da jeg fant dem på nett og syntes de så lure ut for meg som trenger god støtdemping og har rare føtter. Flipflops har jeg ikke hatt på meg siden jeg var seks, og jeg får gnagsår mellom tærne av dem og tråkker utenfor dem på skrå.
|
|
|
#96 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Helt enig. Jeg bannet på at jeg aldri skulle ha sånne, men så tok nysgjerrigheten overhånd og jeg ble Crocs-eier. Jeg har til og med fått en sånn pyntedings av datteren min. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
Sv: Buker du Adidas-slippers e.l.?
Det gjorde vi også! Det var med en viss forbløffelse jeg så at de overalt ble omtalt som flipfloper da de kom tilbake i motebildet for en del år siden. Hvorfor bruke det engelske navnet, når vi allerede har et norsk navn på dem (et som etter min mening er veldig godt). Vel, dette er bare en ørliten kjepphest fra min side, altså. Miniatyr.
|
![]() |
|
|