|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?
Skjønner hva du mener, selv om jeg er typen som hiver meg inn i diskusjonen.
|
|
|
#82 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Trives du på FP?Jeg liker meg godt her. Har til nå bare engasjert meg i EN krangletråd |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Trives du på FP?Jeg elsker dette stedet.
|
|
|
#84 |
|
Bakdelen... jeg kommer aldri til å glemme at jeg fikk minst 10 røde hissige streker under ordet da jeg skrev dette i en norskstil i første gym. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det er egenetlig min greie
|
|
|
#86 |
|
Det er forskjell på heftige diskusjoner, og regelrett krangling |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Trives du på FP?Ja, det er sant.
|
|
|
#88 |
|
flisespikker
|
Ja, det er ingen som liker sutring, så så lenge man lar være å prøve seg på å si hvilke innlegg som er sutreinnlegg, kan man ende opp med at absolutt alle faktisk er enige om noe.
|
|
|
#89 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Trives du på FP?Ja, jeg trives på FP. Så godt at jeg prioriterer dette foran andre fora. I perioder ser det ut til at andre av de jeg selv finner mer interessante også tar seg noen "fridager" mer uinteressante diskusjoner blomstrer opp. Men FP er jo et resultat av brukerne, og jeg kunne som toffen er inne på bli flinkere til å starte de interessante trådene selv. Jeg er nok en snylter sånn sett.
|
|
|
#90 |
|
Hertuginne
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives veldig godt på FP. Jeg liker de aller fleste folkene, jeg liker admin, jeg liker de andre moddene og jeg liker takhøyden. Klart er det personer her inne som kan irritere meg noe så grenseløst, men jeg pleier å være flink og puste med magen. Det er ikke alltid jeg klarer det, hissigproppen.
|
|
|
#92 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trives du på FP?Jeg liker meg her, selv om jeg ikke er så aktiv. Synes det er mange reflekterte og oppegående mennesker her.
|
|
|
#93 |
|
Tåler regn
|
Sv: Trives du på FP?Synes det er helt greit her inne. Men merker at jeg er blitt litt mindre interessert nå som vi går mot lysere tider. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Så forskjellig kan man være, for en av tingene jeg har likt mens jeg bare var på "titter'n" her inne, var nettopp det at slike ting dukket opp. Humor, intern eller ikke, er utrolig viktig. |
|
|
|
|
|
#95 |
|
superbruker
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives godt her
|
|
|
#96 |
|
ctrl+z
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives godt.
|
|
|
#97 |
|
Javel
|
Sv: Trives du på FP?Jeg liker meg veldig godt. Selv om det ikke alltid blir tid til å skrive så mye. (må jo lese meg igjennom det meste).
|
|
|
|
#98 |
|
Ord deler & data akrobat
Medlem siden: May 2007
![]() |
Hvorfor ikke sende en privat melding om staving osv. til oss som staver og skriver feil i henhold til rett gramatikk, om dette er såååå viktig i forumet. |
|
|
|
|
|
#99 |
|
flisespikker
|
Jeg mente ikke å si at stavefeil hos andre er noe som det er veldig viktig og interessant å diskutere. Jeg mente at vi er mange som er opptatt av ordbruk og staving og grammatikk og nyanser, og som gjerne diskuterer dette. Men det skjer stort sett på flisespikkeriet eller lignende - jeg tror ikke det er ofte at noen påpeker feil i andres postinger (selv om jeg så at mange kommenterte nicket ditt da du kom inn her
|
|
|
#100 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Trives du på FP?Jeg trives ganske godt. Synes det var mer spennende med FP i begynnelsen. før det var så "satt" som det er nå. Nå føler jeg meg utenfor og anonym, har hverken tid eller ork til å delta så mye. De mest interessante diskusjonene er som regel blitt alt for lange når jeg begynner å lese, og ofte har de sporet av og gått over til krangling og hakking. I det siste har jeg stort sett holdt meg til kebab og solkremdiskusjoner og dess like. Prøver å svare der jeg kan bidra, og henger meg av og til med i oppramsingstråder. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|