Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trives du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 23:53   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Trives du på FP?

Ja, det lurer jeg på? Jeg har lest i mange tråder uten å være delaktig, og syntes tonen er litt "kvass og kranglete" Jeg har ikke hatt noe lyst til å blande meg siden jeg ikke har hatt noen spesielle sterke synspunkter, men jeg synes av og til at det blir litt anstrengt og "alvorlig".

Det må da være mulig å spørre uten å måtte ta parti med noen eller å måtte stå til ansvar, eller måtte begrunne mitt spørsmål? Sikkert noen som skjønner hva jeg mener, eller? Kanskje ikke alle vil svare med et svar, så jeg legger ved en poll..

Gammel 27-05-07, 23:54   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trives du på FP?

Ja det gjør jeg. Ikke snev av mistrivsel. Det med at tonen er litt "krass" er noe av det jeg liker best med dette forumet. Det at ingenting er sukkersøtt og kozemozete og man kan si rett ut det man mener uten at folk begynner å grine (selv om det forekommer).

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:59   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med Iset.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:01   #4
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 28-05-07, 00:02   #5
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 28-05-07, 00:03   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

hihi.. fikk ikke til å legge poll jeg..

Gammel 28-05-07, 00:05   #7
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg set stor pris på FP slik som det er, og hadde aldri brydd meg med å bruke så mykje tid på eit "overmoderert" forum.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:06   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker jeg ikke tonen i et innlegg lar jeg være å involvere meg.

Og Hattifnatten sa akkurat det jeg mente.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:18   #9
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Detta er så koselig atte. Men det virker som om noen sliter med noe innimellom..?

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:36   #10
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Joda. Koser meg som tilskuer, jeg.
Jeg har for liten tid og er for feig til å delta i alt som skjer.

Gammel 28-05-07, 00:46   #11
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives veldig godt på FP.

At det skulle være bra at tonen er krass er litt av en påstand, Iset!

Jeg synes derimot at kozemoze er 100% uinteressant, og jeg setter pris på alle de godt formulerte, intelligente, opplyste, morsomme - og ikke minst alminnelig hyggelig skevne innleggene.

All kranglingen som foregår her inne nå må da skyldes fullmåne, eller at jupiter er i tyren, eller noe sånt?!

Astrologiferdigheter, anyone?

Gammel 28-05-07, 00:51   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives.

Gammel 28-05-07, 00:53   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trives vanligvis.

Gammel 28-05-07, 01:00   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trives.

Gammel 28-05-07, 01:22   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Liker jeg ikke tonen i et innlegg lar jeg være å involvere meg.

Og Hattifnatten sa akkurat det jeg mente.

Signerer gullet.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 02:09   #16
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trives stort sett. Noen ganger mistrives jeg, men da har det som regel en god grunn.

Gammel 28-05-07, 07:06   #17
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Trives . Syns der er mange koselige tråder her som går på shopping, slanking, interiør og hobbies hvor tonen er vennlig. Men det må jo være lov å utfordre herandre litt også, og kanskje til og med endre tankemønsteret til hverandre på et diskusjonsforum. Og da har vi vel forskjellige måter å gjøre det på.

Men nå har jo ikke jeg tilgang til medlemssalongen, hvor sikkert mange av de enda mer spennende diskusjonene foregår...:fornærmetmedvillfantasi:

Sist redigert av Minerva : 28-05-07 kl 07:23. Årsak: Skriefeil. Ien og Yen gikk en tur i byen, så møtte de Een de ville ikke seen. (hobbies)
Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 07:32   #18
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Joda. Koser meg som tilskuer, jeg.
Jeg har for liten tid og er for feig til å delta i alt som skjer.

Me too!

Til tross for årevis på forum er det sjelden jeg hopper inn i de virkelig intense diskusjonene. Har ikke vært noe savn for meg foreløpig, selv om jeg jo har en mening om det som diskuteres.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 07:38   #19
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å lese gode diskusjoner og det er det en del av her. Men i perioder er det for mye interiør, shopping og barnehistorier og det synes jeg er kjedelig. Men folkene her er stort sett veldig bra, mange svært oppegående menn og kvinner.

Gammel 28-05-07, 07:47   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg liker å lese gode diskusjoner og det er det en del av her. Men i perioder er det for mye interiør, shopping og barnehistorier og det synes jeg er kjedelig. Men folkene her er stort sett veldig bra, mange svært oppegående menn og kvinner.

Jeg sier meg enig med Isme. Ordrett faktisk.
Folk som krangler og er ufine gjør meg ingenting. De er bare endel av mangfoldet. ;-)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.