|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
can-jur
|
Sv: Å ha hest på fôrDersom dette er en rideleir hest har de ofte gode avtaler og lang erfaring i å leie ut hesten over vinteren. Dessuten kan dere jo få tak i fôrrytter slik at dere kan dele arbeidsbyrden med fler. Dette er jo ofte svært trygge og fine hester.
|
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Å ha hest på fôr
Mens jeg fikk egen hest da jeg var 13, og solgte den igjen ett år senere ... Det er utrolig mye arbeid, men det betyr ikke at det ikke kan fungere altså. Men jeg tror det er lurt å starte i det små.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg fikk egen hest da jeg var 12, og gjorde så og si alt selv. Det var knallhardt til tider, og jeg stod og reparerte strømgjerder i uvær, og bar vann fra nabogården når vannet i stallen frøs om vinteren, sånn mens jevnaldrende leste Topp og så på Beverly Hills hjemme.
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja de er to veldig gode venninner som skal på rideleir sammen, de går i samme klasse osv. Jeg har snakket med moren til den andre jenta og spurt om de kunne være interessert i at vi delte på en hest. Han lederen for rideleiren var veldig sikker på at vi kunne klare å ha en ponni, jeg tror jeg hadde 20 spørsmål i mail til han men han virket stø som fjell altså.
|
|
|
#5 |
|
finner ut av mye
|
Det høres ut som en lur løsning.
|
![]() |
| Trådverktøy | |