|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?Etter å ha brukt ganske mange timer på å søke etter flybilletter+feireleilighet+leiebil og havnet på samme pris som vi må betale på Sunwing kan vi slå oss til ro med at det er dit vi skal, uten at det vil koste oss mer enn vi hadde måttet ut med uansett. Nå ble i tillegg den datoen vi egentlig ville reise på ledig, så nå har vi byttet til da og gleder oss til ferie.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?
Så bra! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?Vi kjøpte flybilletter i november, 4000,- for oss fire med Norwegian direkte og på dagtid. 3000,- for leiebil i ti dager og hele 1800,- pr natt for et godt 4* leilighetshotell. Hotell er jaggu dyrt på Mallorca. Vi er vant med Italia, men i år fant vi bare billetter til Sardinia, Milano og Roma som ikke var billige.
|
|
|
|
#4 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?Oi, koster det det jeg kom opp med for 2 uker i august? Veldig flott hotell og sted da.
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?
Vet ikke hva det koster i august, men kan bekrefte at det koster ut av det hvite i øyet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|