Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvor kaster man minnepinner?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-15, 23:39   #16
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kaster man minnepinner?

Jeg syns du er naiv, Lille Meg. Alt kommer jo an på hva som har vært lagret på minnepennen, det kan være dokumenter fra jobb eller det kan være mine private detaljer. Uansett ikke noe jeg vil at langfingrede elavfallsturister skal kunne bruke til noe.

Og når jeg har smashet minnepennen i biter, hva er så bekymringsfullt med at den går i restavfallet? Det meste av den som ligger nærmest meg her er gummi, og så er det litt metall. Restavfall, med andre ord.

Hva tror dere skjer med EL-avfallet etter at vi har dumpa det bak Elkjøp, eller på fyllinga, tror dere? Tror vi må lage en spinoff.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.