|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …Jeg lager selvsagt alltid vegansk/vegetariansk til gjester som spiser det. Og mange ganger ellers også, fordi jeg liker vegetarisk mat (som regel finner jeg oppskriftene på din blogg, Dixie.) Det jeg stusset på var at det tidligere i diskusjonen ble hevdet at det var så mye verre for vegetarianere/veganere å tilpasse andre veien. Selvsagt et tenkt tilfelle, jeg sier ikke at det er en tilpasning som nødvendigvis bør gjøres, men jeg ser fremdeles heller ikke den veldig store forskjellen. Man mister meg også på veien når det å bli servert kjøtt er et overgrep. Da er det på tide å tenke seg om.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …
Vil du jeg skal unnskylde den uttalelsen ENDA en gang, kanskje? For meg føles det nesten sånn, men det er ikke noe jeg pleier å si høyt. Dessuten snakket jeg om det å måtte servere kjøtt selv, ikke FÅ det servert.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Å være vegetarianer er vanskelig …
Beklager, jeg har ikke fått med meg at du har unnskyldt den uttalelsen. Jeg har sikkert hoppet over innlegg.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|