|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Heldigvis ikke lenger enn til tirsdag. Jeg har for øvrig et drømmebarn som sover hele natten, leker pent med seg selv og alt det der, men det er kjedelig likevel. Synes egentlig mest synd på mannen, det er en lang kjøretur, men viktig for prosjektet.
|
|
#2 |
|
|
Jeg har to drømmebarn som ikke sover hele natten, langt derifra. Allikevel er det mest irriterende at mannen tar med bilen. |
|
|
|
|
#3 |
|
heimføing
|
Han som jeg bor med drar aldri på jobbtur med bilen vår. Ikke så lenge han ikke får bilgodtgjørelse som er høyere enn statens km-satser. Så da blir det leiebil hvis han skal på korte turer, men stort sett blir det fly eller hurtigbåt. |
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Skjønner jeg godt. :stakar:
|
|
#7 |
|
One of These Days
|
I dag har jeg hatt MANDAG på jobb, men det er greit for den dagen er over og i morgen er det tirsdag. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til freddan. Nå er gulvet vasket, brød og rundstykker bakt, ungene sover og jeg har funnet fram laptop og strikketøy. I kveld er det kun slappe av og se på tv. |
|
|
|
|
#8 |
|
Quiet, please
|
Det er lenge nok å være uten kjæresten sin. Var 4 dager alene denne uka, og det var litt trist.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|