|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Jeg ville også ha prioritert muligheten til å ha barnet vendt mot meg så lenge som mulig. |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Titteluke kan virkelig ikke veie opp for at barnet sitter feil vei, nei.
|
|
|
|
#123 |
|
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Knis. Gå og lag dere en spinnoff eller noe! |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Vi hadde den gang da (2009) en annen litt mer klassisk vogn i tillegg som vi brukte med sportsvogndel mot oss, og som også ble barnehagevogna. Litt mer sikker på stødigheten når den sto ute der, og greit å lagre i en bod i barnehagen. Sånt kan man jo finne brukt. Så brukte vi MB som bagvogn og etter hvert som vanlig sportsvogn når hun ble eldre og syntes det var greit å sitte den veien. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?
Jeg var en gang på et foredrag der en helsesøster sa det var omgsorgssvikt å sette barn på under 2 år i vogn der de ikke kunne se den som trillet. Mødre som driver med omsorgssvikt er jo dårlige mødre.
|
|
|
|
#127 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Helt konge
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Åh. Sist redigert av Heiko : 09-05-15 kl 14:28. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Fortynnet
|
Enig, og særlig hvis en kunne føle seg trygg på at de fikk kjøpt vogn med riktig kjøreretning! |
|
|
|
|
|
#131 |
|
kamerat
|
|
|
|
#133 |
|
Helt konge
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Fnis. Det var veldig snilt av deg Palmen, men jeg må nok takke nei. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken vogn vi skulle hatt. |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Vi vil ha en, palmen!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#137 |
|
|
Sv: Re: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?
Jeg kan ta en, jeg.
|
|
|
|
#138 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Psjt, itte no knussel, eg tar begge!
|
|
|
#139 |
|
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Da er vogna kjøpt! |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Fortynnet
|
Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?Fin vogn! Godt å høre at du er åpen for ekstravogn riktig vei, da. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|