Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-05-15, 10:23   #121
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Jeg ville også ha prioritert muligheten til å ha barnet vendt mot meg så lenge som mulig.

Og brukt vogn går helt fint. Mine to brukte begge en bagvogn som var arvet etter en familie med fire barn. Og jeg hadde ikke bil, så vognen ble brukt mye. Halvveis i bruksperioden med barn nr 2 måtte jeg innom et bilverksted og få sveiset sammen understellet som brøt sammen. Men da holdt den veldig fint.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 10:38   #122
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Titteluke kan virkelig ikke veie opp for at barnet sitter feil vei, nei.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 11:17   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knis. Gå og lag dere en spinnoff eller noe!

Kaller dere alle som har barna i kjøreretningen for dårlige mødre, eller?

(NM, ass. Those were the days.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 11:18   #124
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(Avklaring- jeg er ikke snurt på ordentlig. Bare mimret. )

Gammel 08-05-15, 11:34   #125
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi hadde den gang da (2009) en annen litt mer klassisk vogn i tillegg som vi brukte med sportsvogndel mot oss, og som også ble barnehagevogna. Litt mer sikker på stødigheten når den sto ute der, og greit å lagre i en bod i barnehagen. Sånt kan man jo finne brukt. Så brukte vi MB som bagvogn og etter hvert som vanlig sportsvogn når hun ble eldre og syntes det var greit å sitte den veien.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-15, 12:51   #126
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Knis. Gå og lag dere en spinnoff eller noe!

Kaller dere alle som har barna i kjøreretningen for dårlige mødre, eller?

(NM, ass. Those were the days.)

Jeg var en gang på et foredrag der en helsesøster sa det var omgsorgssvikt å sette barn på under 2 år i vogn der de ikke kunne se den som trillet. Mødre som driver med omsorgssvikt er jo dårlige mødre.

Gammel 08-05-15, 12:51   #127
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg var en gang på et foredrag der en helsesøster sa det var omgsorgssvikt å sette barn på under 2 år i vogn der de ikke kunne se den som trillet. Mødre som driver med omsorgssvikt er jo dårlige mødre.

Helsesøstre, ass. :kammerallemedsammebørsta:

Gammel 09-05-15, 11:06   #128
vixen

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er noe med helsesøstre og perspektiv av og til.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 11:24   #129
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh.

Det er på grensen til at jeg ønsker meg en liten bonusunge selv. Tenk at både Mave, Pepper og Xian skal ha små igjen. Det er så stas!

Sist redigert av Heiko : 09-05-15 kl 14:28.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 14:16   #130
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Åh.

Det er på grensen til at jeg ønsker meg en liten bonusunge selv. Tenk at både Mave, Pepper og Xian skal små igjen. Det er så stas!

Enig, og særlig hvis en kunne føle seg trygg på at de fikk kjøpt vogn med riktig kjøreretning!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 14:55   #131
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Enig, og særlig hvis en kunne føle seg trygg på at de fikk kjøpt vogn med riktig kjøreretning!

Best at jeg ikke får en attpåklatt, da, som har en lang historikk med å trille kynisk rundt med framovervendte barn.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 15:28   #132
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Re: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Heiko, du kan få en av meg! :værsågid:

Gammel 09-05-15, 15:36   #133
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis. Det var veldig snilt av deg Palmen, men jeg må nok takke nei. Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken vogn vi skulle hatt.
Men jeg blir gjerne med på barseltreff og trilleturer alikevel. Jeg er ganske god med sånne småtasser i korte intervaller.

Gammel 09-05-15, 15:53   #134
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

skal du begynne å dele dem ut? Takk skarru ha.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 18:55   #135
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Gammel 09-05-15, 19:54   #136
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vil ha en, palmen!

Min hadde trehjuling vendt fra meg, og hun er i dag en trygg, morsom og musikalsk ung dame på nesten 13. At hun ikke ville sitte i vogn, men heller bli båret av sin far eller stå oppreist og holde seg i seteryggen mens hun hoppet opp og ned eller aller helst gå ved siden av vognen, gjorde at vognen vår uansett ble brukt til bagasjeoppbevaring.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-05-15, 19:57   #137
Input

Input sin avatar

Standard

Sv: Re: Finnes det noen veldig gode grunner for å IKKE kjøpe denne vogna?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg kan ta en, jeg.

Gammel 09-05-15, 19:58   #138
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Psjt, itte no knussel, eg tar begge!

Gammel 18-06-15, 19:39   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Da er vogna kjøpt!

Vi liker'n veldig godt.

Og - så får vi nå se, når Rampen er stor nok til sportsvogndelen, om hun er en fremoverlent eller bakovervendt liten sak, så jeg regner med at vi plukker en Quinny 3XL fra Finn.no som ekstravogn uansett når vi er over i den perioden.

Gammel 18-06-15, 19:48   #140
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin vogn! Godt å høre at du er åpen for ekstravogn riktig vei, da. Jeg trillet tur med barnebarnet på snart 7 mnd i dag, og han er absolutt en fremoverlent og utadvendt type. Men gudhjelpe meg for en kjedelig og usosial trilletur når en ikke har annen kontakt enn såvidt gjennom en titteluke. Her blir det egen bestemorvogn tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:53.