Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

[Realitetsorientering] Hvor lang tid tar det å male panel?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-15, 10:51   #11
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [Realitetsorientering] Hvor lang tid tar det å male panel?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Bomull og Egghvit er (nesten) til forveksling like da:

Bomull S0502-Y
Egghvit 0502-Y

Det er godt mulig, men i praksis er det kjempestor forskjell. Jeg er midt i et oppussingsprosjekt og har derfor både listverk malt i egghvit og ferdigmalt listverk i bomull. I tillegg har jeg byttet alle innedørene. De nye dørene er bomull, og der listverket fortsatt er i egghvit er forskjellen kjempestor. Egghvit gulner enormt i løpet av noen år, er min erfaring. Det ser ikke ut til at bomull gjør det på samme måte, for i forbindelse med lekkasje på badet ble ett sett listverk malt i bomull, og det har ikke gulnet noe på på over fem år.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.