|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Kanskje det er Oslo det er noe galt med? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?
Det er jo rimelig tett med folk i Bergen på 17.mai også
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg har aldri vært særlig glad i 17.mai ... Store folkemengder og masse leven blir jeg sliten av. Nå slipper jeg heldigvis det all den tid jeg bor i ytlandet.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?Jeg er veldig glad i 17. mai. Det eneste kjipe er mannen som så til de grader misliker arrangementet på skolen og ikke klarer å fake fornøyd... Det irriterer meg like mye hvert år og jeg koser meg nesten mer om han er hjemme og ikke på skolen. Og skolearrangementet er obligatorisk så lenge vi har korpsbarn.
![]() |
#7 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvordan har du det EGENTLIG på 17. mai?
17 mai i London er stas, da - det er jo ikke så langt fra deg? De årene jeg bodde i England var jeg alltid i London på 17 mai. En smak av Norge med barnetog og bunader i parken. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|