|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
I mål
|
Sv: Hund og jobb?
Dere har jo barn som kommer hjem og kan hjelpe til med lufting og selskap? Det er noe helt annet tidsmessig når barna ikke går på AKS/SFO. De går jo gjerne litt senere om morgenen også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke meningen min å gi deg deg, ihvertfall. Jeg snakket generelt. Og det ER unektelig mange som ikke burde ha hund, ikke bare mtp alenetid og jobbsituasjon, men fordi de ikke makter å ivareta hundens behov. Det er jo bare å søke på diverse hundetråder her på FP. Mange har historier å fortelle om hunder som ikke fungerer, og det er jo eieren som er problemet, ikke hunden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg tror ikke du mente meg altså. Og jeg er faktisk sikker på at broren min og svigerinnen min ikke hadde solgt oss den hunden hvis de trodde at han kom til å være for mye alene hjemme. De vet jo hva vi holder på med. Men det er vel med hunder som med unger, det er ikke alle som burde hatt det. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hund og jobb?Vi har vår nå fem måneder gamle Flatvalp med på jobb/i bilen. Hadde aldri i verden klart å reise fra henne i timevis.
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det synes jeg ikke du skal ha. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Om det blir aktuelt en gang så blir det i samarbeid med far. Da kan hunden være der på dagen til han er ganske stor. Og junior kommer jo etterhvert til å komme hjem tidligere på dagen. Må i tilfelle være hannhund også for min søster har to hunder hjemme på gården og det er hannhunder. Hunden vil da være der om vi skal bort o.l. Der er det jo alltid noen hjemme pga de driver gård. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|