|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
intro
|
Sv: Å velge en partner med lik bakgrunn
Det var da et par som savnet å kunne diskutere krig og fred og politikk og sånt med sine lavere utdannede partnere, var det ikke? Men det er vel for så vidt ikke en fordom.
|
|
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Var det denne du mente?
Var det vanskelig å skjønne at denne var en spøk?
|
|
|
#3 |
|
Bedreviter
|
Det holder nok ikke med bare én mastergrad for å ta den, vettdu. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Å velge en partner med lik bakgrunnJeg var ganske sikker på at det var denne, men jeg vet jo ikke:
|
|
|
#6 |
|
Epikur
|
Man kan bli for høyt utdannet også, vet du. Det sier min mor.
|
|
|
#8 |
|
Panzerekstremfeminist
|
det har jeg også hørt. Hvis man leser og studerer for mye, så blir man rar og skjønner ikke lenger vanlig, sunt folkevett.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#12 |
|
intro
|
Nei, selvfølgelig var det ikke den. Det var Nessie og Odelias innlegg jeg tenkte på. (Og begge var personlige erfaringer, helt uten generalisering, og ikke noe galt med innleggene.)
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|