|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på hytteturVi hadde gjester i 3 dager som ikke spurte på forhånd og hadde heller ikke med noe. Det blir egentlig veldig dyrt.... og jeg synes det er litt rart at man ikke tilbyr noe annet enn å være med i butikken den ene dagen og kun kjøpe inn litt øl til seg selv, for det var jo mye i kjøleskapet vårt som de sa..... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: Mat på hyttetur
Men hadde du invitert uten å ta noe initiativ til at de skulle bidra med mat og drikke? I så fall synes jeg du er ganske rar.
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat på hytteturJeg bruker å spørre om jeg skal ha med noe. Som oftest betyr det at vi tar med snacks, drikke, litt brødmat og pålegg. Vertskapet vil som oftest bestemme og kjøpe inn til middager. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var mannen som hadde invitert. Når jeg inviterer pleier sånt å være avklart på forhånd. Mannen hadde ikke avtalt noe som helst. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Ja, det synes jeg. Jeg synes ikke det er så rart å tro at det er sånn dere vil ha det når dere har invitert og ikke sagt noe om at de må bidra med noe som helst.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|