Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
Opprinnelig lagt inn av star, her.
Ikke misfornøyd i det hele tatt.
Og jeg har bare vært i Norge. For øyeblikket sitter jeg med ullsokker og ulljakke, men det spiller ingen rolle. Men så gjør jo jeg motsatt av veldig mange andre, nemlig å dra nordover mens de fleste andre drar sørover. I kofferten er både bikini og ulltøy.
Jeg er lei værgnålet egentlig. Får ikke gjort noe med det uansett.
Tada, det der er meg. I fjor hjalp det ikke å dra nordover, det var like uutholdelig varmt over alt.
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Det har vært kaldere enn det pleier, men jeg synes ikke været ellers har vært så ille. Jeg er stort sett fornøyd med oppholdsvær og litt sol, og bryr meg ikke så veldig mye om temperaturen.
Statistisk kaldere? I hele Norge eller bare der du har vært? Spør fordi jeg i morgentåken ikke klarer finne statistikkene jeg leter etter. 
Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.
Jeg bryr meg ikke så hardt om det er kjempevarmt eller iskaldt, men jeg ser på plantene i hagen at sommeren er uvanlig. Tulipanene sto kjempelenge, syrinen blomstrer fortsatt og ripsen er grønn. Til og med markjordbærne er sure.
Jøss, her nær Bunnefjorden trives alle plantene våre som bare det, frodige, blomstrende og med mengder av modne bær nå. Frukttreblomstringen derimot, var ikke 100 % synkront med insektene, så to av epletrærne har lite frukt.
Jeg er fornøyd, men kunne overlevd med flere anledninger til å hoppe i havet her Østpå. På Nordnorgebiten av ferien hadde vi det passe temperert og nedbørsfritt, med mye bruk av kortbukse. Så jeg er kjempefornøyd med sommeren.
|