Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 00:14   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Poll kommer.

Jeg bare lurer. Og da mener jeg værmessig.

Tenkte på dette i kveld, da jeg fikk en sutre-sms fra svogeren min. Jeg synes nemlig ikke den har vært så verst. Vi har gått i shorts betraktelig mer enn vi har gått i bukser. Vi har vært mye ute og har bare hatt på oss regntøy 2-3 ganger. Vi har ligget flere netter i telt uten at det har føltes vått på noe vis. Det eneste er at det har vært lite badevær, for det er ikke så veldig varmt.

PS: Jeg gremmes over utropstegnene i pollsvarene mine...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 03-08-15 kl 00:21.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:16   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ikke i det hele tatt. Enda jeg knapt har hatt skikkelig fint vær i ferien min (har en uke igjen, så nye muligheter). Vi har kost oss, likevel vært noe på stranden, badet noe, grillet mindre enn vanlig men gjort andre ting. Har da fått brukt endel sommertøy men dette er første året jeg ikke har brukt bikini og lite solkrem. Det er og har uansett vært nydelig med ferie. Vi har forresten vært i Danmark et par dager, men samme været der.

Tror ikke vi har brukt regntøy i det hele tatt i sommer, paraply et par ganger bare, men sikkert ikke helt nødvendig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:18   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Her var det ni grader i dag og det er ikke en uvanlig temperatur denne sommeren. Så ja.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:19   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ja, selvfølgelig? Det har jo knapt vært sommer i det hele tatt i år. I fjor hadde vi sommer slik sommeren SKAL være, men da satt jeg stuck inne med en liten baby på puppen hele dagene og smeltet vekk i sofaen og bare gledet meg til neste år da jeg kunne nyte sommeren. Åja, hadde jeg bare visst at det faktisk ikke ble sommervær i det hele tatt ...
Har kost oss en uke i Sverige da, men det var ikke stort bedre enn her. Regn og middelmådige temperaturer hele uka. Det verste med dårlig vær er at man ikke kan klage til noen som kan fikse det. Nytter ikke å be politikerne om fint vær, liksom. Grrrr.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:19   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Nei, absolutt ikke, men kaldt har det vært og lite shortsvær. Første sommeren vi ikke har vært i syden, så sånn sett kunne man tenke seg at vi villevært misfornøyde, men jeg misliker ekstremvarme her hjemme (uten AC og basseng utenfor døren ), så vi har vært fornøyde.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:20   #6
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ja, egentlig. Her kan "solkremvær-dagene" telles på ei hånd. Vi har likevel hatt en veldig ok ferie, så det er bare været jeg ikke er helt fornøyd med.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:21   #7
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ja! Vi har hatt putene til hagemøblene ute maks fem ganger.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:22   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Njei, men så har jeg vært ute av landet fire uker (varme steder). Det er først når det regner veldig mye at jeg blir ordentlig misfornøyd. I Oslo har det jo vært ganske mye sol, selv om det har vært en smule kjølig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:23   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg så nyheter forleden og det er faktisk ikke vanlig med veldig varme somre hvert år. Man kan forvente skikkelig flotte somre ca hvert femte år. Vi har hatt to flotte somre på rad nå, så at denne ikke ble veldig varm er altså ikke uvanlig.

Men neste år tror jeg nok vi drar til varmere strøk, for jeg ønsker meg litt mer strandliv og soling enn det vi fikk i år. Ungene som blir mørkebrune er ikke blitt det i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:23   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg har gått i shorts, jeg tar bare på en tjukk genser og sko, så funker shorts fint også i somre som denne. Jeg har hatt fri, har badet, gått masse på tur, syklet mye og kost meg veldig. Vær er vær, jeg liker regn også og har godt regntøy og gode støvler og har hatt noen av mine fineste naturopplevelser denne sommeren i regnet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:23   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er ikke så glad i sånn steikvarme og soling uansett, og har fått gjort alt jeg har hatt lyst til, så nei, jeg er ikke misfornøyd med sommerværet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:26   #12
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg har vært opptatt med oppussing så været ute har jeg ikke brydd meg stort om.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:26   #13
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Her har det ikke vært mange dager uten langbukse så ja, jeg er missfornøyd. Ikke mange dagene med temp over 15 grader.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:27   #14
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Det jeg synes er mest kjipt er at vi på en måte har gått glipp av den lyseste tida. Regn og skyer og dunkelt lys er inge god oppladning mot en mørk høst og vinter.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:27   #15
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er ikke sutre-misfornøyd, men knapt nok en dag over 15 grader er kjedelig. Litt mer sol og varme har vært fint

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:28   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg kunne godt hatt mer varme om kvelden slik at vi kunne sitte ute, spise middag ute. Det har vi kun gjort et par ganger i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:29   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Ikke misfornøyd i det hele tatt.
Og jeg har bare vært i Norge. For øyeblikket sitter jeg med ullsokker og ulljakke, men det spiller ingen rolle. Men så gjør jo jeg motsatt av veldig mange andre, nemlig å dra nordover mens de fleste andre drar sørover. I kofferten er både bikini og ulltøy.
Jeg er lei værgnålet egentlig. Får ikke gjort noe med det uansett.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:30   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er ikke så verst fornøyd. Har hatt ferie i Norge (Østlandet) den siste måneden. Det har vært litt kjølig, men tross alt opp mot eller rundt 20 grader mye av tida, viser værstatistikken. Det passer meg langt bedre enn 30 pluss. Jeg har tatt på mamelukker og trøye under kjolen og gått rundt med bare legger omtrent hele tida.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:31   #19
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Det har vært kaldere enn det pleier, men jeg synes ikke været ellers har vært så ille. Jeg er stort sett fornøyd med oppholdsvær og litt sol, og bryr meg ikke så veldig mye om temperaturen.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 00:32   #20
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Jeg er ikke så glad i høye temperaturer, så jeg har vært rimelig godt fornøyd - det har vært relativt lite regn, og det er storveies. Men jeg savner varme sommerkvelder - det er det jeg liker aller best med sommeren. Jeg har sittet ute på trass på kveldene, men det har vært med fleecegenser, ullsokker, pledd OG terassevarmer.

Jeg svarte "Ja", men det er mest pga av savnet av varme, deilige sommerkvelder.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 03-08-15 kl 01:03.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no