|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellOm grensesetting er omsorg så er det nesten så det er litt tragisk dersom det er en dommer som må gi henne det. Jeg blir i grunnen litt trist på hennes vegne, jeg.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell
Hun har aldri vært nødt til å ta ansvar for eget liv og handlinger. Hun har aldri gjort noe som helst annet enn å shoppe og være på ferie. Hun vet ikke hvordan et normalt liv er, så ja, det er jo egentlig veldig veldig synd på henne. Hun kjenner ingen annen verden enn den hun selv er en del av.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Ja stakkars tandre lille skapning. Hun kunne jo egentlig bare sluppet å sone overhodet? Bare slipp ut igjen alle fyllekjørere sier jeg. Det kunne blitt litt roligere på veiene da, for ingen andre turte å bevege seg der. |
|
|
|
#24 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellI følge Paris sin oppførsel så virker det jo som om hun har fått en dødsdom. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellKjenner dere henne? Jeg syns det blir litt rart å skulle uttale seg om hvordan ting er etter hva sladder og rykter sier. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Pauset
Dette er jeg helt enig i. Men det er vel fakta dette at hun har klart noe som få klarer, nemlig å få slippe ut av fengsel på et grunnlag som ikke folk flest slipper ut på. Det er vel det saken dreier seg om? At man faktisk må ta konsekvensene av sine handlinger som folk flest? |
|
|
|
|
|
#27 |
|
weird
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellJeg er overhodet ikke misunnelig på en som må bli satt grenser for foran hele verden slik. Dette skulle ha blitt gjort av foreldrene i privat setting for lengst. Ikke av en dommer foran en hel verden som får avsmak for henne fordi hun naturlig nok protesterer på en grensesetting hun ikke er vant til.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellJammen godt at dommerene hadde baller nok til å sende henne rett tilbake. Når hun bryter loven gjentatte ganger får hun ta straffen sin.
|
|
|
#29 |
|
By the Sea
|
Når man ser en realityepisode på tv hvor Hilton behandler andre som kryp, så er det temmelig sansynlig at hun har vært vant til å ta seg til rette.
|
|
|
#30 |
|
-
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellDagens rett: Skadefryd! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
By the Sea
|
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell...men mest rettferdig harme over at samfunnets priviligerte - her representert ved Paris Hilton - skamløst gjør et forsøk på å unndra seg straff, eller...?
|
|
|
#32 |
|
-
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellIkke så mye harme egentlig. Jeg syns ikke hva Paris Hilton gjør spiller så mye rolle for noe som helst. Men jeg syns sakens siste vending, og bildene av henne i politibilen på vei tilbake til arresten, er ganske festlige. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Borte
|
Ikke fordi at jeg er spesielt opptatt av Paris Hilton, ei heller har jeg noe til overs for henne som artist og kjendis, men jeg tror knapt det har vært noen realityserie som har vært såpass gjennomregissert som den der. Det overrasker meg stort at du tar hennes oppførsel i serien i betraktning når du gjør deg opp en mening om henne som person. Jeg har kanskje sett en episode tilsammen, og det er da tydelig for hele verden at hun spiller en rolle. Nå ble jeg litt sjokkert her.
|
|
|
#35 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellHva hun har gjort i en reality srie eller ikke vet ikke jeg, men jeg vet at hun fikk kort straff og prøvde å "snike" seg unne sine dager i i fengsel.
|
|
|
#37 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lellDisse mennene vi har her inne er ustyrtelig morsomme.
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 10-06-07 kl 01:32. Årsak: : ler : var en utrolig teit smily... |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Truth is in the x-files
|
Paris Hilton må ta ansvar for det dårlige image hun har skapt gjennom media. Hun har både ressurser og god tilgang til media til å rette opp det dårlige inntrykket dersom hun hadde ønsket det. Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person som er så til de grader offentlig. Og om imaget er skapt av henne selv for å fylle en rolle eller om hun faktisk ER slik er uinteressant for meg. Hun ER Paris Hilton™ - det er ikke synd på henne.
|
|
|
#39 |
|
weird
Mener du virkelig det?
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |