Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-07, 02:54   #21
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok - Paris Hilton går under sladder, men lell

Om grensesetting er omsorg så er det nesten så det er litt tragisk dersom det er en dommer som må gi henne det. Jeg blir i grunnen litt trist på hennes vegne, jeg.

Jeg vet jo ikke sikkert, men mye tyder jo på at denne jenta er vant til å få det som hun vil uansett. Det var ikke en dommer som skulle lære henne hva "nei" er. Det var ikke det.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 02:56   #22
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg vet jo ikke sikkert, men mye tyder jo på at denne jenta er vant til å få det som hun vil uansett. Det var ikke en dommer som skulle lære henne hva "nei" er. Det var ikke det.

Hun har aldri vært nødt til å ta ansvar for eget liv og handlinger. Hun har aldri gjort noe som helst annet enn å shoppe og være på ferie. Hun vet ikke hvordan et normalt liv er, så ja, det er jo egentlig veldig veldig synd på henne. Hun kjenner ingen annen verden enn den hun selv er en del av.

Gammel 09-06-07, 09:26   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg blir litt småkvalm når jeg leser slikt som dette - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189663
at Paris Hilton får lov å sone i husarrest hjemme, fordi det var så ille i fengselet.

Hun gråt seg i søvn, nektet å spise, og hadde det generelt fælt.

Stakkars lille rike pike...

Nå håper jeg denne saken skaper presidens, slik at andre innsatte som gråter seg i søvn og nekter å spise også får slippe hjem.

Ja stakkars tandre lille skapning. Hun kunne jo egentlig bare sluppet å sone overhodet? Bare slipp ut igjen alle fyllekjørere sier jeg. Det kunne blitt litt roligere på veiene da, for ingen andre turte å bevege seg der.

Jeg trodde poenget med fengselstraff skulle være at det var litt fælt jeg - virke litt preventivt lizzzzom.
Hakke skjønt det jeg antakelig.

Det dumme neket skulle tenkt på det FØR hun kjørte i alkoholpåvirket tilstand kanskje?

Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 11:55   #24
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I følge Paris sin oppførsel så virker det jo som om hun har fått en dødsdom.
Tror det er 3 uker hun skal sitte inne? Er det ikke?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 12:15   #25
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjenner dere henne? Jeg syns det blir litt rart å skulle uttale seg om hvordan ting er etter hva sladder og rykter sier.

Utfra mange av kommentarene, så høres det ut som dere har fulgt henne tett opp i oppveksten.

Samtidig høres det ut som dere er missunnelige på levesettet hennes. Jeg tror ikke rike, kjendisbarn lever noe "rikt liv". Sladder og offenttlig hetsing derimot, kan ødelegge et menneske.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 12:43   #26
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Kjenner dere henne? Jeg syns det blir litt rart å skulle uttale seg om hvordan ting er etter hva sladder og rykter sier.

Utfra mange av kommentarene, så høres det ut som dere har fulgt henne tett opp i oppveksten.

Samtidig høres det ut som dere er missunnelige på levesettet hennes. Jeg tror ikke rike, kjendisbarn lever noe "rikt liv". Sladder og offenttlig hetsing derimot, kan ødelegge et menneske.

Dette er jeg helt enig i. Men det er vel fakta dette at hun har klart noe som få klarer, nemlig å få slippe ut av fengsel på et grunnlag som ikke folk flest slipper ut på. Det er vel det saken dreier seg om? At man faktisk må ta konsekvensene av sine handlinger som folk flest?
Jeg tolker det ikke sånn at folk er misunnelige, men de fleste er opptatt av rettferdighet. Lik straff for lik handlig kort og godt.

Men må si jeg syntes mer synd på henne ja, men hun legger løpet selv her i stor grad syntes jeg. Hadde hun tatt straffen sin og gjort det med hevet hodet så hadde hun også sluppet alt rabalderet rundt.

Gammel 09-06-07, 15:30   #27
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er overhodet ikke misunnelig på en som må bli satt grenser for foran hele verden slik. Dette skulle ha blitt gjort av foreldrene i privat setting for lengst. Ikke av en dommer foran en hel verden som får avsmak for henne fordi hun naturlig nok protesterer på en grensesetting hun ikke er vant til.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 09-06-07, 18:37   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammen godt at dommerene hadde baller nok til å sende henne rett tilbake. Når hun bryter loven gjentatte ganger får hun ta straffen sin.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 19:06   #29
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Når man ser en realityepisode på tv hvor Hilton behandler andre som kryp, så er det temmelig sansynlig at hun har vært vant til å ta seg til rette.

Når man ser bort fra rykter og sladder, så taler hennes egen opførsel for seg selv.

Og det at hun bærer seg som et uvær for noen uker i fengsel, er å spytte i ansiktet på hordene med uskyldig dømte i USAs fengsel ( det er mange).
Det viser en så total mangel på perspektiv og et utadettet blikk at det også taler for seg selv.

Mer trenger man faktisk ikke vite for å skjønne at hun er en bortskjemt prinsesse.

Gammel 09-06-07, 19:28   #30
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Dagens rett: Skadefryd!

Ben "Velkommen til bords" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 20:08   #31
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

...men mest rettferdig harme over at samfunnets priviligerte - her representert ved Paris Hilton - skamløst gjør et forsøk på å unndra seg straff, eller...?

Gammel 09-06-07, 20:19   #32
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke så mye harme egentlig. Jeg syns ikke hva Paris Hilton gjør spiller så mye rolle for noe som helst. Men jeg syns sakens siste vending, og bildene av henne i politibilen på vei tilbake til arresten, er ganske festlige.

Ben "shallow" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-07, 22:29   #33
Pastill
Pauset

Standard

Gammel 09-06-07, 22:37   #34
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Når man ser en realityepisode på tv hvor Hilton behandler andre som kryp, så er det temmelig sansynlig at hun har vært vant til å ta seg til rette.

Når man ser bort fra rykter og sladder, så taler hennes egen opførsel for seg selv.

Ikke fordi at jeg er spesielt opptatt av Paris Hilton, ei heller har jeg noe til overs for henne som artist og kjendis, men jeg tror knapt det har vært noen realityserie som har vært såpass gjennomregissert som den der. Det overrasker meg stort at du tar hennes oppførsel i serien i betraktning når du gjør deg opp en mening om henne som person. Jeg har kanskje sett en episode tilsammen, og det er da tydelig for hele verden at hun spiller en rolle. Nå ble jeg litt sjokkert her.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 00:34   #35
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hva hun har gjort i en reality srie eller ikke vet ikke jeg, men jeg vet at hun fikk kort straff og prøvde å "snike" seg unne sine dager i i fengsel.
Stakkars liten, det var sååååå grusomt for hene der at hun ikke orket å spise.........
Det er da IKKE noe værre for henne en andre som havner i første gang vil jeg tro, og hun harjo ikke akkurat havnet på det verste stedet heller.

Gammel 10-06-07, 01:21   #36
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 01:32   #37
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse mennene vi har her inne er ustyrtelig morsomme.

Sist redigert av Kirsebær : 10-06-07 kl 01:32. Årsak: : ler : var en utrolig teit smily...
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 18:36   #38
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke fordi at jeg er spesielt opptatt av Paris Hilton, ei heller har jeg noe til overs for henne som artist og kjendis, men jeg tror knapt det har vært noen realityserie som har vært såpass gjennomregissert som den der. Det overrasker meg stort at du tar hennes oppførsel i serien i betraktning når du gjør deg opp en mening om henne som person. Jeg har kanskje sett en episode tilsammen, og det er da tydelig for hele verden at hun spiller en rolle. Nå ble jeg litt sjokkert her.

Paris Hilton må ta ansvar for det dårlige image hun har skapt gjennom media. Hun har både ressurser og god tilgang til media til å rette opp det dårlige inntrykket dersom hun hadde ønsket det. Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person som er så til de grader offentlig. Og om imaget er skapt av henne selv for å fylle en rolle eller om hun faktisk ER slik er uinteressant for meg. Hun ER Paris Hilton™ - det er ikke synd på henne.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-07, 18:43   #39
kie
weird

kie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg forbeholder meg retten til å hetse en person

Mener du virkelig det?

Gammel 10-06-07, 18:45   #40
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det håper jeg da virkelig ikke. Derimot så håper jeg at dommeren har ryggrad nok til å sende henne rett tilbake, slik at presedensen blir at rike, bortskjemte drittunger ikke slipper unna.

Helt enig

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.