Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor stort var ditt barn da dere byttet fra førsteklassesekken?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-15, 23:46   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort var ditt barn da dere byttet fra førsteklassesekken?

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Kan ha med hvor lang man er i ryggen. Denne sekken er for stor for jenta mi (2. klasse, ca 130 cm), mens den passet perfekt til guttungen i 2. klasse. Han var jo litt høyere, men er nok helst det at han er veldig lang i ryggen som gjorde utslaget.

Ja, men det jeg synes er rart er at den er for liten for en unge på 130. Den er jo egentlig ganske stor. Den er ikke for stor til gutten min heller, den passer veldig fint.

Han har ei tvillingsøster som er et halvt hode lavere enn han, og liten og spinkel for alderen. Hun har også den samme sekken som han, og jeg synes den sitter fint på henne også, selv om den selvsagt ser større ut på henne enn på broren.

Jeg er enig i at mange kjøper for stort. Den sekken som femteklassingen min fikk, den på 30 liter uten lokk, hadde jeg ikke drømt om å plassere på noen av tredjeklassingene mine, selv ikke den største av dem.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.